سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ادعای زلنسکی: در خصوص محدودیت سوئیفت برای روسیه اجماع وجود دارد

ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین مدعی شد برای اعمال محدودیت در زمینه سوئفیت برای روسیه اجماع وجود دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان – ولودیمیر زلنسکی رئیس جمهور اوکراین در جدیدترین پیام خود مدعی شد که در خصوص اعمال محدودیت در زمینه شبکه سوئیفت برای روسیه اجماع وجود دارد.

زلنسکی شامگاه شنبه در سخنانی مدعی شد: ما احساس می‌کنیم اوکراین حمایت تمامی جهان متمدن را به دست آورده است. نتیجه عملی؟ سوئیفت

او سپس با استقبال از این مسأله، آن را پیروزی مهم خواند و مدعی شد: این به معنای میلیارد‌ها میلیارد خسارت برای روسیه است. این هزینه تهاجم دزدکی به کشور ماست.

زلنسکی همچنین از سازمان ملل خواست تا روسیه را از حق رای در شورای امنیت محروم کند. او در بخش دیگری از سخنانش گفت: ما مبارزه خواهیم کرد و مهم نیست برای نجات کشور چقدر زمان ببرد. در حالی نیز که گلوله باران ادامه می‌یابد نیز مبارزه می‌کنیم. ما تا آزادی کشور می‌جنگیم

گفتنی است ساعاتی پیش نیز «دمیترو کولبا» وزیر خارجه اوکراین در سخنانی گفته بود آمادگی‌های فنی برای ممنوعیت روسیه از شبکه سوئیفت آغاز شده است.

همچنین ساعاتی پیش نیز شبکه سی ان ان به نقل از برخی منابع آگاه اعلام کرد جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا به شکلی جدی در حال بررسی این مسأله است که آیا دسترسی روسیه را از سوئیفت – شبکه‌ای با ایمنی بالا که هزاران موسسه مالی را در سراسر جهان به هم متصل می‌کند – قطع کند یا خیر.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.