سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نوری: امیدوارم خصوصی سازی به بهترین نحو ممکن انجام شود

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: ان شاءالله بحث خصوصی سازی به بهترین شکل انجام شود تا دیگر مشکلی پیش نیاید.

باشگاه خبرنگاران جوان - امروز جلسه هم اندیشی خصوصی سازی باشگاه استقلال با حضور پیشکسوتان این باشگاه برگزار شد.

محمد نوری پیشکسوت باشگاه استقلال در مورد این جلسه گفت: ان شاءالله خصوصی سازی به بهترین شکل ممکن انجام شود. اگر می‌خواهیم فیفا ما را محروم نکند، باید سهم خصوصی سازی به هواداران و پیشکسوتان تعلق بگیرد. امیدوارم دیگر هواداران را فریب ندهند و واقعا به قول های شان عمل کنند. ما آگاه شدیم که خصوصی سازی به چه صورتی است. صحبت‌های قربانزاده رئیس سازمان خصوصی سازی، مثبت است و امیدوارم به قول های شان، وفادار بمانند. احساس می‌کنم برای تبلیغ کردن حرف می‌زنند و بعدا به قول‌ها عمل نمی‌کنند. امیدوارم هر چه خیر است پیش بیاید. باشگاه دارد از تبلیعات محیطی، درآمد زایی می‌کند. بازیکنان و کادرفنی، دریافتی های شان را ۱۰۰ درصد نگرفتند. تیم شرایط خوبی دارد و امیدوارم از لحاظ مالی هم به فرم ایده آلی برسد.

غفوری بازیکن متعصبی است

وریا غفوری بازیکن متعصبی برای استقلال است. او برای استقلال سنگ تمام می‌گذارد. وقتی استراماچونی از استقلال رفت، غفوری با جان و دل هدایت تیم را بر عهده گرفت. مجیدی سرمربی است و حق دارد کسی را که خطایی می‌کند، تنبیه کند.‌ ای کاش این موضوع درون خانواده استقلال حل می‌شد و به رسانه‌ها نمی‌رسید. امیدوارم دیگر شاهد چنین موضوعاتی نباشیم. از بیژن طاهری می‌خواهم که بیشتر دقت کند تا چنین مسائلی رخ ندهد. قانون سربازی باید برای همه تیم‌های انجام شود، نه اینکه فقط برای استقلال قانون بگذارند. فکر می‌کنم مرادمند بتواند برای تیم در ادامه فصل بازی کند.

وریا غفوری به دلیل بی انضباطی از سوی فرهاد مجیدی کنار گذاشته شد و در اختیار باشگاه استقلال قرار گرفت. همچنین محمد حسین مرادمند و سیاوش یزدانی ۲ بازیکن تیم فوتبال استقلال با اعلام سازمان نظام وظیفه، به سربازی اعزام می‌شوند.

تیم فوتبال استقلال با ۴۷ امتیاز، صدرنشین لیگ برتر است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.