سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعزام کاروان راهیان نور با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا خراسان جنوبی از اعزام کاروان راهیان نور با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از ۱۵ اسفند ماه خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان بیرجند - معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا خراسان جنوبی در جلسه برنامه ریزی ستاد راهیان نور استان به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس گفت: امسال با تمام تمهیداتی که اندیشیده شده قرار است پس است دو سال اردو‌های راهیان نور با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از سر گرفته شود .

به گفته او  حرکت کاروان‌های راهیان نور برای زیارت یادمان‌های دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا از ۱۵ اسفند ماه آغاز می‌شود.

هزاری گفت: دانشجویان اولین کاروان‌های اعزامی هستند و دستورالعمل نحوه ثبت نام و سهمیه که ۷۰۰ نفر است برای دانشگاهیان ارسال شده است.

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا خراسان جنوبی گفت:همچنین برای محلات و ادارات پیش ثبت نام انجام خواهد شد تا بتوانیم با ۴۰ دستگاه اتوبوس از این قشر هم به سرزمین راهیان نور اعزامی داشته باشیم.

او گفت: یکی از شرایط اعزام به این مناطق تکمیل سه نوبت واکسیناسیون خواهد بود و برای دانش آموزان، چون سه نوبت واکسیناسیون انجام نشده به صورت مجازی خواهدبود.

هزاری گفت: در اهواز یک اردوگاه برای زائرین داریم و باید اعتباراتی برای افزایش این اردوگاه‌ها داشته باشیم تا مکانی در خور شأن زائرین انجام شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا خراسان جنوبی گفت: این اردوگاه از زمان جنگ محل رزمندگان بوده و ساختار قدیمی خود را دارد و نیاز است که از لحاظ تامین زیرساخت آب و برق اقدامات لازمه را ادارات مربوطه در استان برای هماهنگی با خوزستان انجام دهند.

طالبی معاون سیاسی، امنیتی واجتماعی استاندار نیز در این جلسه گفت: امنیت و اقتدار کنونی کشورمان در سایه خون پاک شهدای والامقام کشورمان به دست آمده است و هرچه داریم را مدیون این بزرگ‌مردان هستیم که به همین منظور برگزاری یادواره‌های شهدا و اعزام کاروان‌های راهیان نور کم‌ترین کاری است که در مقابل آنان می‌توان انجام داد.

او گفت:کمک به اعزام گروه‌های تاثیرگذار جامعه از جمله دانش آموزان و دانشجویان و همچنین اقشار آسیب پذیر برای اعزام به مناطق جنگی باید در اولویت قراربگیرد.

طالبی گفت:همچنین فراهم نمودن اسکان زائرین در اهواز، ایجاد کمیته‌های فرهنگی، موضوعاتی است که باید مورد توجه باشد.

انتهای پیام / ط ا

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.