سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار زرند:

باطله‌های کارخانه ذغالشویی زرند سریعا تعیین تکلیف شود

فرماندار زرند خواستار تعیین تکلیف فوری زیست محیطی باطله های کارخانه زغالشویی زرند شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان - علی صادق زاده خواستار تعیین تکلیف فوری در خصوص ساماندهی زیست محیطی باطله‌های این کارخانه شد.

فرماندار زرند با تاکید بر تعیین و تکلیف فوری ساماندهی زیست محیطی این باطله ها، با مساعدت و نظر کارشناسی سازمان محیط زیست و حمایت‌های استانداری کرمان، گفت: متاسفانه وجود ریزگرد‌ها با توجه به حجم قابل توجه دپوی باطله کارخانه ذغالشویی در این محل، نگرانی‌های زیست محیطی را چندین سال است که برای شهر و سلامت شهروندان زرندی بوجود آورده است.

اوبا بیان اینکه اقدامات فرمانداری زرند در خصوص ساماندهی این محل با توجه به ارزآوری و مورد استفاده بودن باطله‌های کارخانه ذغالشویی در صنایع تبدیلی دیگر، پیگیری و مذاکرات متعدد با سرمایه گذاران بخش خصوصی جهت راه اندازی واحد‌های تصفیه، بازیافت و فرآوری این باطله‌ها بوده است، می‌گوید: هم اکنون سه واحد جداگانه بازیافت و فرآوری باطله با سرمایه گذاری بخش خصوصی خارجی و داخلی فعال هستند که می طلبد شرکت ذغالسنگ استان کرمان جهت تامین خوراک باطله این واحد‌های تولیدی همکاری و هماهنگی بیشتری را داشته باشد.

روز گذشته نیز سلاجقه رئیس حفاظت محیط زیست کشور با تاکید بر ارایه و ارسال فوری گزارش کارشناسی زیست محیطی اداره کل محیط زیست استان کرمان با هماهنگی فرمانداری زرند به سازمان، نسبت به پیگیری و رفع مشکلات زیست محیطی این محل قول مساعد داده بود.
انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.