سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاهش فوتی‌های کرونایی در استان مرکزی

در ۴۸ ساعت گذشته ۴ مبتلا به کرونا در استان مرکزی فوت کردند که از روز‌های گذشته کمتر است.

باشگاه خبرنگاران جوان اراک -  به گفته رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی اراک در ۴۸ساعت گذشته ۴ مورد فوتی در اثر ابتلا به ویروس کرونا در استان مرکزی گزارش شده است که با این حساب تعداد فوتی‌ها در اثر این بیماری در استان به ۳ هزارو ۱۱۷نفر می‌رسد.

این درحالی است که در روز ۵ اسفند ماه فوتی‌های مبتلا به ویروس کرونا در استان مرکزی در مدت ۲۴ ساعت ۵ نفر گزارش شده بود.

بر اساس آخرین نتایج آزمایشگاهی در مورد بیماری کرونا ویروس ۳۳۵ مورد جدید ابتلا به کرونا در استان مرکزی در ۴۸ ساعت گذشته شناسایی شده اند که بدین ترتیب تعداد موارد مبتلا به کرونا ویروس از زمان شیوع این ویروس تاکنون به ۱۲۱هزارو ۱۷۲ نفر رسیده است.

از این تعداد ۲۳۷ نفر به صورت سرپایی بوده، که تا زمان منفی شدن جواب آزمایش و درمان نهایی در منزل قرنطینه می‌شوند.

همچنین در ۴۸گذشته ۹۸ مورد جدید بستری از مبتلایان به کرونا در بیمارستان‌های استان مرکزی گزارش شده است.

طبق آخرین رنگ بندی کرونایی که از امروز ۷ اسفند اعمال شد ۱۱ شهرستان استان مرکزی در وضعیت قرمز و یک شهرستان در وضعیت زرد قرار گرفت.

کرونا ویروس اواخر بهمن ماه ۹۸ وارد کشور شد و با اعلام اولین موارد در استان قم چند روز بعد در روز اول اسفند ماه همین سال اولین ابتلا به این بیماری در استان مرکزی اعلام شد و استان مرکزی بعد از استان قم، دومین استانی بود که ابتلا به کووید ۱۹ را اعلام کرد.

با وجود اینکه استان مرکزی جزو اولین استان‌هایی است که شیوع ابتلا به ویروس کرونا در آن مشاهده شد، با همدلی مردم و مسئولان این ویروس مدیریت شد، اما دوباره اوج گرفت و فراز و نشیب داشت تا اینکه موج پنجم کرونا هم آرام آرام فروکش کرد و اکنون وارد موج ششم کرونا شده ایم.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.