سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرمایه گذاری بیش از ۱۴۵ میلیارد ریالی ستاد اجرایی فرمان امام در استان همدان

معاون مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان همدان گفت: امسال این ستاد ۱۴۵ میلیارد و ۱۴۰ میلیون ریال در استان سرمایه گذاری کرده.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان- علی چهاردولی گفت:امسال ۷۵ باب مدرسه با ۴۰۴ کلاس درس با اعتبار ۵۳۰ میلیارد ریال در استان همدان ساخته و تجهیز شد و همچنین ۵۰۰ میلیون تومان در شهریور ماه امسال به مدرسه ۱۸ کلاسه اوتیسم همدان پرداخت شد.

او گفت:اهدا ۲۹ هزار و ۴۰۰ بسته غذایی در بین اقشار آسیب دیده از کرونا نیز از اقدامات امسال است که نوروز سال ۱۴۰۰ تعداد ۹ هزار و ۵۰۰ بسته مواد خوراکی با اعتبار ۱۹ میلیارد ریال در اختیار اقشار آسیب دیده از کرونا قرار گرفت.

معاون مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در همدان گفت: در طرح احسان نیز افزون بر ۹ هزار و ۵۰۰ بسته مواد خوراکی با ارزش ۱۹ میلیارد ریال در بین اقشار آسیب دیده از کرونا توزیع شد و علاوه بر این در راستای کمک‌های مومنانه توزیع مرغ - پویش احسان غدیر، ۳۰ هزار پرس غذا با اعتبار دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بین محرومان توزیع شد.

چهاردولی گفت: در مرحله ششم رزمایش احسان و همدلی - بسته غذایی، پنج هزار و ۱۰۰ بسته با اعتبار ۱۳ میلیارد ریال برای محرومان تهیه شد و همچنین در پویش مشق احسان پنج هزار و ۳۰۰ بسته با ارزش ۱۰ میلیارد ریال بین دانش آموزان کم برخوردار توزیع شد.

انتهای پیام/غ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.