سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تحقق ۹۵ درصدی پرداخت تسهیلات اشتغالزایی کمیته امداد زنجان

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: بیش از ۴ هزار و ۸۵۵ فقره تسهیلات اشتغال به مددجویان این نهاد بااعتباری بالغ‌بر ۱۳۵ میلیارد تومان پرداخت شد.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان - صالحی گفت: با تلاش امدادگران و تعامل و همکاری بانک‌های عامل به‌ویژه بانک ملی بیش از ۹۵ درصد برنامه‌های اشتغال این نهاد محقق شده است.

او با اشاره به اینکه از ابتدای امسال تاکنون ۴ هزار ۸۵۵ فرصت شغلی بااعتباری بالغ‌بر ۱۳۵ میلیارد تومان برای مددجویان  و مستعد ایجاد شده است، گفت: برنامه‌ریزی‌شده تا پایان امسال  ۵ هزار ۱۰۰ فرصت شغلی جدید برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان ایجاد شود.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان به رویکرد جدید امداد در توسعه الکترونیکی خدمات نیز اشاره کرد و گفت: ۳۶ خدمت کمیته امداد از طریق غیرحضوری و به صورت الکترونیکی انجام می‌شود و طرح‌های امداد هوشمند و کارآمد برای ثبت درخواست‌های الکترونیکی و کیوآرکدبرای پرداخت صدقات به‌صورت الکترونیکی نیز امسال در کمیته امداد استان زنجان راه‌اندازی شده است.

سرپرست امور شعب بانک ملی استان زنجان نیز رسیدگی به مددجویان و نیازمندان را بسیار ارزشمند دانست و گفت:کلیه شعب بانک ملی استان زنجان آماده ارائه خدمات برای مددجویان کمیته امداد به‌ویژه در حوزه اشتغال می‌باشند.


انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.