سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دولت سیزدهم با چالش‌های بسیار جدی مورد امتحان قرار گرفت

تحلیلگر مسائل سیاسی می گوید دولت سیزدهم با چالش‌های بسیار جدی مورد امتحان قرار گرفت مثل بحث تورم، کاهش ارزش پول ملی، تحریم ها، مذاکرات و جنگ روسیه و اوکراین.

 حسین کنعانی مقدم گفت: وقتی دولتی عوض می‌شود تا مدت‌ها درگیر تعویض نیروها، مدیران، ساختارها، بخشنامه‌ها و مسائل مختلف است.

به گفته کنعانی مقدم دولت سیزدهم در ۱۰۰ روز اول بیشتر درگیر چنین اقداماتی بود و در صد روز دوم نتوانست آن تغییر و تحولی که در سطح مدیران مورد نظر رئیس جمهور و در شعار‌های بود را محقق کند.

دبیرکل حزب سبز معتقد است دولت سیزدهم با چالش‌های بسیار جدی مورد امتحان قرار گرفت، یعنی بحث تورم، کاهش ارزش پول ملی، تحریم ها، مذاکرات، جنگ بین روسیه و اوکراین حوادثی بود که اتفاق افتاد و همه این‌ها حاکی از این است که کشور آبستن حوادثی است که ممکن است مانع از برنامه‌های توسعه‌ای کشور شود.

تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: دولت سیزدهم در ۱۰۰ روز سوم خود باید یک برنامه مشخص از توسعه ارائه دهد و به مردم بگوید که در گام دوم انقلاب ما به کجا خواهیم رسید، به طوری که مردم بدانند در آینده چه اقداماتی پیش روی آنهاست. در غیر این صورت اعتماد عمومی که یک سرمایه اجتماعی است را از دست خواهیم داد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.