سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نوعروسان بخش سرفاریاب جهیزیه دریافت کردند

مسئول بنیاد خیریه آبشار عاطفه ها در سرفاریاب گفت: بنیاد خیریه آبشار عاطفه‌ها ۵ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند بخش سرفاریاب اهدا کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان یاسوج - پروانه دیرباز گفت: ارزش ریالی جهیزیه های اهدایی ۵۰۰ میلیون ریال بوده که شامل اجاق گاز، بخاری، فرش، پتو و سرویس آشپزخانه است.

به گفته او ۳۰ کارت هدیه یک میلیون ریالی و ۲۰ بسته معیشتی به ارزش یک میلیون و پانصد هزار ریال و همچنین ۲۵ دست البسه به فرزندان ایتام و خانواده های نیازمند اهدا شد.

دیرباز می گوید: شعبه بنیاد آبشار عاطفه ها در سال ۹۸ در سرفاریاب شروع به کار کرده و تاکنون ۱۶۰ فقره پرونده مربوط به فرزندان ایتام و بی سرپرست، بد سرپرست‌، از کار افتاده، صعب‌العلاج، مطلقه، زندانی و معلول را تشکیل داده و با جمع آوری کمک های مردمی، آنان را مورد حمایت مادی و معنوی قرار می دهد.

مسئول بنیاد خیریه آبشار عاطفه ها در سرفاریاب گفت: با تلاش بیشتر این مجموعه زمینه جذب و جمع آوری کمک ها و حمایت ها، ارائه آن به نیازمندان بیش از گذشته ممکن و مهیا شد.

بخشدار سرفاریاب با قدردانی از تلاش های بانیان بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها در بخش سرفاریاب، حمایت و همکاری با موسسات خیریه و نیکوکاری برای یاری رساندن به ایتام و نیازمندان به ویژه نوعروسان که موجب خوشحالی و دلگرمی آنان می شود را کاری با ارزش و دارای ثواب اخروی عنوان کرد.

علی محمودی گفت: مسئولان در همه زمینه ها باید از این مجموعه ها پشتیبانی و حمایت کنند.

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.