سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همت ویژه شهرداری اصفهان در کاهش آلاینده‌های حمل‌ونقلی

شهردار اصفهان گفت:رویکرد بودجه ۱۴۰۱ شهرداری اصفهان به سمت حمل‌ونقل و مسائل زیست‌محیطی است.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان -  علی قاسم‌زاده در مورد اینکه هفته گذشته بودجه سال آینده شهرداری اصفهان در صحن علنی شورای اسلامی شهر تصویب شد، گفت: رویکرد بودجه ۱۴۰۱ شهرداری به سمت حمل‌ونقل و مسائل زیست محیطی است.

با توجه به اینکه در شهر روز‌های زیادی را به صورت آلوده تجربه می‌کنیم و مردم از این موضوع دچار رنج و عذاب هستند، شهرداری به سهم خود تلاش کرده است تا در بودجه سال آینده این رویکرد را نهادینه کند که در کاهش آلایندگی‌های ناشی از حمل‌ونقل همت ویژه‌ای داشته باشد.

به گفته او بخشی از آلایندگی‌ها متأثر از حمل‌ونقل، فعالیت صنایع و بخشی نیز ناشی از نبود آب در بستر زاینده رود است که باعث می‌شود هوا لطافت لازم و کافی را نداشته باشد که امیدوارم بتوانیم سال آینده روز‌های بهتری را در شهر اصفهان تجربه کنیم و مردم راحت‌تر تنفس کنند.

قاسم زاده می‌گوید نیرو‌های خدوم شهرداری و کارکنان زحمت‌کش خانه تکانی شهر را آغاز کرده‌اند که انتظار می‌رود رانندگان هنگام رانندگی در خیابان‌ها و معابر شهر مراقب کارگرانی باشند که مشغول رنگ‌آمیزی جداول، نرده‌ها و معابر هستند؛ هر چند شهرداری سعی کرده است تدابیر ایمنی را رعایت کند، اما همکاری شهروندان می‌تواند به امنیت خاطر این افراد که به طور جدی مشغول بهسازی و نوسازی شهر و رفتن به استقبال نوروز هستند، کمک کند.

در روز‌های آینده شاهد حضور هنرمندان نیز در سطح شهر خواهیم بود که به کمک شهروندان می‌آیند تا شهر را زیباتر کنند.

شهردار اصفهان گفت: به‌زودی مباحثی برای شهروندان جهت خانه تکانی نوروز خواهیم داشت که هفته آینده جزئیات آن را تشریح خواهیم کرد.


انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.