سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری پدر و پسر سارق با ۲۰ فقره سرقت

فرمانده انتظامی شهرستان زابل از دستگیری پدر و پسر سارق و کشف ۲۰ فقره سرقت در این شهرستان خبرداذ.

 باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان - سرهنگ احمد ثمره حسینی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل، تلفن همراه و لوازم خودرو در سطح شهرستان زابل، دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

او می گوید: در همین راستا ماموران انتظامی با انجام یک سری کار‌های تخصصی و اشراف اطلاعاتی، سارقان را که پدر و پسر بودند، شناسایی و با تعقیب و مراقبت، آن‌ها را با هماهنگی مقام قضایی در مخفیگاهشان در یکی از خیابان‌های شهر زابل دستگیر کنند.

سرهنگ ثمره حسینی گفت: این پدر و پسر سارق که ۵۰ و ۲۱ سال سن دارند در بازجویی‌های فنی پلیس به ۲۰ فقره سرقت لوازم منزل، تلفن همراه و لوازم خودرو در سطح شهرستان اعتراف کردند.

به گفته فرمانده انتظامی شهرستان زابل  در بازرسی از مخفیگاه سارقان، مقداری اموال مسروقه از قبیل ۴۹ دستگاه گوشی تلفن همراه، یک دستگاه تبلت، تعداد ۱۴ عدد رم بزرگ و کوچک مخصوص لپ تاپ و تلفن همراه و ضبط خودرو، ۸ دستگاه آیفون درب منزل، ۲ دستگاه دینام خودروی سواری، ۲ عدد استارت خودرو، ۳ عدد کمک سواری، یک عدد واتر پمپ خودرو، ۴ دستگاه پخش خودرو، ۷ عدد باند رادیو پخش خودرو، ۳ عدد پمپ آب کولر، ۱۴ عدد قفل سوئیچی درب منزل، یک دستگاه آمپلی فایر خودرو با کابل مربوطه، ۱۵ متر کابل جوشکاری، یک کارتون انواع سیم و سوکت خودرو‌های سواری و لامپ‌های جلو، انواع قطعات موتور سیکلت و خودرو‌های سواری و سه عدد قیچی بزرگ فلزی و سیم‌چین کشف شد.

این مقام انتظامی گفت: معرفی متهمان به مراجع  پلیس با مجرمان، قانون گریزان و مخلان نظم و امنیت برخورد قاطع خواهد داشت و مردم در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.