سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری سارق موتور سیکلت با ۶ فقره سرقت در چابهار

فرمانده انتظامی شهرستان چابهار از دستگیری سارق موتور سیکلت با ۶ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

 باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان - سرهنگ ابراهیم کوچکزائی  گفت: درپی چند فقره سرقت موتور سیکلت در سطح شهرستان چابهار، موضوع دستگیری سارق و یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی کلانتری ۱۱ این شهرستان قرار گرفت.

او می گوید: در این راستا با کار شبانه روزی و اقدامات فنی صورت گرفته توسط ماموران این شهرستان در نهایت محل اختفای یک سارق شناسایی و متهم با هماهنگی قضایی طی یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر و یک عدد موتور سیکلت سرقتی کشف شد.

به گفته فرمانده انتظامی شهرستان چابهار   متهم ۳۲ ساله که پس از انتقال به کلانتری و روبه رو شدن با ادله پلیس چاره‌ای جز اعتراف به فعالیت بزهکارانه خود نداشت و در تحقیقات تکمیلی به ۶ فقره سرقت موتور سیکلت در سطح شهرستان چابهار اعتراف کرد.

سرهنگ کوچکزائی در پایان   متهم برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد، از شهروندان خواست از تردد غیر ضروری در مکان‌های تاریک و خلوت و حاشیه‌ای شهر در ساعات پایانی شب به صورت انفرادی خودداری و در صورت مشاهده هرگونه فعالیت مشکوک، مراتب را در اسرع وقت از طریق سامانه ۱۱۰ اعلام تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

انتهای پیام/.ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.