سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس دفتر بازرسی ویژه رئیس جمهور:

ناجیان غریق در سواحل افزایش یابد

حجت الاسلام درویشیان گفت: با توجه به حجم سواحل آزاد شده در کشور استانداران ۶ استان ساحلی، افزایش ناجیان غریق را در دستور کار قرار دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان ساری- رئیس دفتر بازرسی رئیس جمهور در جلسه بررسی آخرین اقدامات انجام شده در خصوص آزاد سازی سواحل که با حضور استانداران و مدیران استان های شمالی در رامسر برگزار شد گفت: کارگروه مشترک آزادسازی سواحل در ۶ استان کشور دارای ساحل تشکیل و مشکلات و تجربیات آزادسازی سواحل در این ۶ استان بررسی و بصورت طرح به مجلس ارسال خواهد شد.

رئیس دفتر بازرسی ویژه رئیس جمهور گفت :سواحل آزاد شده است اما ورودی به ساحل در وضعیت خوبی قرار ندارد و  اقدامات دیگری  مانند ایجاد راههای دسترسی برای ادامه این طرح در دستور کار است تا همه مردم بتوانند از ظرفیت های ساحل بهره مند شوند

حجت الاسلام درویشیان ادامه داد: با توجه به فروکش کردن کرونا و شروع سفرهای نوروزی پس از دو سال ، مقدمات زیباسازی ساحل باید به قید فوریت تا قبل از عید نوروز اجرایی شود.


بیشتر بخوانید:

زیباسازی سواحل آزادشده تا نوروز


رئیس دفتر بازرسی ویژه رئیس جمهور گفت : شیوه مدیریت بر ناهنجاری احتمالی در سواحل ، ایجاد امنیت مردم در سواحل و افزایش ناجیان غریق باید در دستور کار مدیریت استان های ساحلی قرار گیرد.

او از استانداران  خواست گزارش موانع و پیشنهادات از جمله ضرورت تشکیل سازمان توسعه ساحل را به هیئت دولت ارسال کنند.

انتهای پیام / ک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.