سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حمایت از استعداد‌های ورزشی، دغدغه مدیران منطقه آزاد چابهار است

مسوول اداره سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: تمامی ادارات و بنگاه‌های اقتصادی مستقر در محدوده منطقه آزاد چابهار در قبال پیشرفت ورزشکاران این دیار مسئولیت اجتماعی دارند.

 باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان -نصرالله ابراهیمی در دیدار با مدیران، مربیان و بازیکنان تیم فوتبال ساحلی چابهار گفت: ما نیز به نوبه خود از حامیان ورزشکاران این منطقه قدردانی می‌کنیم و یقینا صعود تیم‌های ورزشی چابهار به رده‌های بالاتر می‌تواند در شناساندن ظرفیت‌های بالقوه این منطقه و حتی معرفی بنگاه‌های اقتصای که حامی هستند موثر باشد.

او گفت: تیم فوتبال ساحلی چابهار با تلاش و پشتکار توانسته خود را به مسابقات لیگ برتر کشور برساند و اکنون که با مشکلات مالی در بحث اعزام به مسابقات مواجه است، منطقه آزاد چابهار همچون گذشته حمایت‌های خود را از ورزشکاران این منطقه دریغ نخواهد کرد و البته می‌طلبد در این رابطه همه دستگاه‌ها و بنگاه‌های اقتصادی و صنایع پای کار بیایند.

ابراهیمی گفت: اینکه بازیکنان فوتبال ساحلی چابهار در تیم ملی بازی می‌کنند مایه خرسندی است چراکه می‌دانیم این جوانان با استعداد و پرتلاش توانستند از نقطه صفر به اوج برسند و همه ارگان‌ها در راستای انجام مسئولیت‌های اجتماعی خود باید به موضوع تقویت حوزه ورزش چابهار توجه جدی داشته باشند.

او گفت: همه ما مسوول هستیم تا زمینه هدایت جوانان مستعد به سمت ورزش‌های حرفه‌ای را فراهم کنیم.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.