سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ابلاغ امهال وام‌های کشاورزان خسارت دیده از خشکسالی

فرماندار زرند دستورالعمل امهال وام‌های کشاورزان خسارت دیده از خشکسالی را به مدیر جهاد کشاورزی و بانک‌های عامل شهرستان زرند ابلاغ کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان - علی صادق زاده  در خصوص تسهیلات و وام‌های اعطایی خسارت دیدگان بخش کشاورزی که در سال زراعی ۱۳۹۹ - ۱۴۰۰ دچار خشکسالی شده اند، می‌گوید: با توجه به پیگیری‌ها و اقدامات انجام شده و مجوز لازم مصوبه هیأت وزیران در دیماه با امضای  مخبر معاون اول رییس جمهور، برای امهال سه ساله، بخشودگی سود، کارمزد و جرائم دیرکرد تسهیلات دریافتی صادر گردیده و خسارت دیدگان بخش کشاورزی تنها باید اصل وام و تسهیلات دریافتی را پرداخت کنند.

او با بیان اینکه انتظار می‌رود هرچه سریعتر با عنایت ویژه سازمان برنامه و بودجه و بانک مرکزی کشور، مصوبه امهال وام‌های کشاورزان خسارت دیده از خشکسالی اجرایی گردد، گفت: بر اساس این مصوبه بانک‌های عامل موظف هستند ضمن بخشودگی سود، کارمزد و جرایم تسهیلات دریافتی خسارت دیدگان بخش کشاورزی که در سال زراعی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ دچار خشکسالی شده اند و سررسید بدهی آن‌ها درسال ۱۴۰۰ است، اصل تسهیلات دریافتی را به مدت سه سال امهال کنند.

فرماندار زرندمی گوید: دستورالعمل امهال وام‌های کشاورزان خسارت دیده از خشکسالی نیز از سوی فرمانداری به مدیریت جهاد کشاورزی و بانک‌های عامل شهرستان زرند ابلاغ شده است.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.