سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نونهال هرمزگانی در مسابقه بین‌المللی نقاشی «شهر صلح آمیز» ژاپن برگزیده شد

"نگار غیبی"عضو مرکز فرهنگی‌ هنری کانون شماره چهار بندرعباس در سومین مسابقه بین‌المللی نقاشی «شهر صلح آمیز» ژاپن برگزیده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان بندرعباس-پروین پشتکوهی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هرمزگان گفت: در این مسابقه که ۹۹ شهر از ۱۹ کشور دنیا شرکت کردند؛ نگار غیبی از بندرعباس موفق به دریافت جایزه و دیپلم افتخار این رویداد بین‌المللی شد.

وی گفت : این عضو هنرمند کانون پرورش فکری در سال ۲۰۲۰ رتبه اول در رده سنی خود و همچنین برگزیده برتر در دو رده سنی را در همین مسابقه کسب کرد.

به گفته مدیر کل کانون پرورش فکری هرمزگان، نگار غیبی، عضو فعال و هنرمند مرکز مدت ۴ سال است که سابقه عضویت کانون را دارد و علاوه بر شرکت در فعالیت‌های کانون در بخش مسابقه جابربن حیان سال۹۹ در رشته داستان‌نویسی و تصویرسازی کتاب داستان برگزیده شد.

پشتکوهی گفت: این عضو نونهال کانون پرورش فکری هرمزگان پیش از این در مسابقه استانی با موضوع خلیج فارس قلب آبی ایران، مسابقه نقاشی جشنواره رضوی در استان هرمزگان و نیز در مسابقه پرسش مهر ۱۴۰۰ در بخش نقاشی برگزیده شده بود.

مسابقه بین‌المللی نقاشی «شهر صلح آمیز» به منظور آموزش صلح در شهرهای سراسر جهان، سازمان شهرداران صلح واقع در شهر هیروشیمای ژاپن برای سومین سال متوالی برگزار و از کودکان ۶ تا ۱۵ سال کشورهای عضو این سازمان دعوت شد تا آثار هنری خود را با موضوع «شهر صلح آمیز» برای شرکت در این مسابقه ارسال کنند.

انتهای پیام/چ

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۵:۳۸ ۰۷ اسفند ۱۴۰۰
خیلی نقاشی اش قشنگه