سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لزوم استفاده از ظرفیت سمن ها در کاهش نا هنجاری ها

معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر استفاده از ظرفیت سمن‌ها برای کاهش آسیب‌های اجتماعی تاکید کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان یاسوج - سید جواد هاشمی مهر با تاکید بر ضرورت رسیدگی به مشکلات اجتماعی برای پایداری امنیت اجتماعی، گفت: حوزه امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بیش از پیش به دنبال ارائه راهکار و اقدام مناسب برای مقابله و پیشگیری از بروز آسیب‌ها و معضلات اجتماعی در استان باشد.
 
او با بیان اینکه برخی از آسیب‌های اجتماعی ریشه‌دار شده‌اند، گفت: ظرفیت‌های انسانی بالایی از جمله سمن‌ها داریم که اگر به خوبی پای کار بیایند در کاهش و ریشه کنی ناهنجاری‌ها موثر است.

هاشمی مهر گفت: هرگز نباید نسبت به مسائل و مشکلات جامعه بی تفاوت باشیم، چون یکی از مهمترین علل و عوامل گسترده‌تر شدن مشکلات اجتماعی و جامعه، احساس مسئولیت نکردن و بی تفاوتی اجتماعی است.
 
معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار با بیان اینکه وظایف حوزه اجتماعی و فرهنگی گسترده و معضلات و انحرافات اجتماعی هم بی شمار است، گفت: بدون بررسیِ علمی، علل و عوامل آسیب‌های اجتماعی نمی‌توان برای حل و رفع آن با درمان مقطعی و غیر ریشه‌ای موثر عمل کرد.
 
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار گفت: ترویج سبک و فرهنگ زندگی ایرانی اسلامی مورد تاکید است و می‌تواند در پیشگیری از معضلات اجتماعی مطلوب باشد.

هاشمی مهر گفت: آسیب‌های اجتماعیِ متعدد خودکشی، طلاق، اعتیاد به موادمخدر و خشونت‌ها تاثیرات مخربی در جامعه دارند و باید علل غالب آن مورد توجه واقع گیرد.
 
او خشونت را معضلی بزرگ و ریشه دار در استان بیان کرد و گفت: هر چند کار‌های ارزند‌ه‌ای برای مقابله با آن شده است، اما درمان واقعی این آسیب نیازمند تلاش بیشتر و استفاده از تجربیات، دانش و اندیشه بزرگان دارد.
انتهای پیام/س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.