سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جمع آوری ۲۷ میلیارد تومان کمک‌های مردمی برای نیازمندان

تا پایان دی ماه سال جاری حدود ۲۷ میلیارد تومان کمک‌های مردمی برای نیازمندان و محرومان شهرستان البرز هزینه شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین - حسین اصلی بیگی طزرکی رئیس کمیته امداد شهرستان البرز گفت: تا پایان دی امسال حدود ۲۷ میلیارد تومان کمک‌های مردم نوعدوست و نیکوکار شهرستان البرز در سرفصل‌های مختلف جمع آوری و برای نیازمندان و محرومان همین شهرستان هزینه شده است.

کمیته امداد امام خمینی (ره) برای ترویج فرهنگ انفاق و نیکوکاری در جامعه و خدمت به، ولی نعمتان تحت حمایت، برنامه‌ها و طرح‌های مختلفی دردست اجرا دارد.

طرح "اکرام ایتام و محسنین" یکی از طرح‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) با هدف حمایت و ارائه خدمت به فرزندان ایتام و محسنین است.

تا پایان دی ماه سال جاری دو هزار و ۱۴۸ حامی بیش از سه میلیارد و ۸۹۵ میلیون تومان به یک هزار و ۱۷۳ فرزند یتیم و محسنین تحت حمایت خود، به صورت نقدی و غیرنقدی مساعدت کرده اند.

در حال حاضر ۱۹۳ یتیم و ۹۸۰ فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد شهرستان البرز هستند و علاوه بر خدمات این نهاد از کمک‌های حامیان و خیران بهره‌مند هستند که کمک‌های نقدی به شماره حساب فرزند منتخب یا معرفی شده به حامی، واریز می‌شود.

یکی دیگر از کمک‌های مردمی صدقات روزانه است و طی این مدت بیش از یک میلیارد و ۴۷۷ میلیون تومان به ۲۱ هزار و ۴۶۱ صندوق واریز شده که این مبالغ نیز همانند سایر کمک‌های مردمی در همین شهرستان و براساس نیت اهداء کنندگان هزینه شده است.

عموم مردم نیکوکار می‌توانند کمک‌های خود به نیازمندان و محرومان را از طریق کد مهربانی #۰۲۸۱*۸۸۷۷* به نیازمندان و محرومان این شهرستان اهداء کنند.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.