سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

روند پیشرفت طرح‌های عمرانی شوشتر سرعت می‌گیرد

استاندار خوزستان گفت: پروژه‌های شوشتر در حوزه‌های مرتبط با آب شرب، کشاورزی، شبکه فاضلاب، بهداشت و درمان، برق‌رسانی و گاز رسانی به روستا‌ها بررسی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اهواز - صادق خلیلیان گفت: توسعه راه‌های روستایی و بین‌شهری، مسایل مرتبط با بنیاد مسکن، ورزش و جوانان، میراث فرهنگی و گردشگری و مسایل فرهنگی شهرستان مورد بحث و بررسی قرار گرفت و تصمیات لازم در این خصوص اتخاذ شد.

به گفته استاندار خوزستان تمامی پروژه‌ها و طرح‌های شهرستان شوشتر به تفکیک مورد بررسی و دقت نظر قرار گرفت، زمان بندی لازم برای اتمام این پروژه‌ها تنظیم و نسبت به مشکلاتی که مانع تسریع پیشرفت پروژه‌ها است تصمیم گیری شد تا هر چه زودتر به اتمام برسند.

به تناسب مشکلات و دغدغه‌هایی که مردم با آن دست به گریبان هستند برخی پروژه‌های ضروری و جدید تعریف می‌شود که اگر نیاز به تامین اعتبار در سطح ملی یا استانی داشته باشد اقدام لازم صورت می‌گیرد تا مشکلات شهرستان برطرف و توسعه شهرستان تسریع شود.

خلیلیان گفت: سیاست‌های ما در مسیری است تا مسایل و مشکلات شهرستان را به سمتی هدایت کنیم که منجر به توسعه آن شهرستان شود و شاهد بهبود وضعیت مردم و شهرستان نسبت به گذشته باشیم.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.