سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام:

تمامی برنامه‌های سرمایه گذاری در معاونت اقتصادی استانداری تجمیع می‌شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: تمامی برنامه‌های مرتبط با سرمایه گذاری به منظور تکریم سرمایه‌گذاران در معاونت اقتصادی استانداری تجمیع و مستقر می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام - به گفته شهریار عباسی ، در راستای جلوگیری از بروکراسی اداری و طولانی شدن روند سرمایه گذاری تلاش می‌شود که سرمایه گذار فقط با این دفتر ارتباط داشته باشد و در دستگاه‌های اجرایی سرگردان نشود.

 استان ایلام دارای ظرفیت‌های بی نظیری است که بر اساس سند آمایش ظرفیت انرژی اولین پتانسیل استان بشمار می‌رود.

با توجه به وجود منابع غنی نفت و گاز باید با توسعه صنایع پایین دست پتروشیمی و اجرای طرح پارک پلی پروپیلن و صنایع جانبی که تاثیر مستقیم در ایجاد اشتغال و اقتصاد مردم ایجاد می‌کند، برای گره گشایی از مشکلات اقتصادی و تولید گام برداریم.

مرز را یک فرصت استثنایی به عنوان مکمل چرخه رونق اقتصادی است می‌توان با توسعه صادرات غیر نفتی و همچنین تردد زوار اربعین، درآمد‌های ارزی را در این حوزه رونق بخشید.

فروش مواد نفتی و مواد معدنی به صورت خام یکی از مشکلاتی است که نیاز به توسعه صنایع پایین دستی برای ایجاد ارزش افزوده دارد، زیرا اکنون ما بیتومین را به قیمت بسیار ارزان می‌فروشیم در حالی که با جداسازی مواد آن می‌توان به درآمد زایی بالایی دست پیدا کنیم.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.