سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رونمایی از جلد سوم کتاب وصیت نامه کامل شهدای گیلان

مدیرکل بنیاد شهید گیلان از رونمایی جلد سوم کتاب وصیت نامه کامل شهدا خبر داد و گفت: ۳۰ درصد از شهدای گیلانی دارای وصیت نامه هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان رشت - عبدالله پاکاری با بیان اینکه فقط ۳۰ درصد از شهدای گیلانی دارای وصیت نامه هستند، گفت: در جلد سوم وصیتنامه شهدا ۱۰۰ وصیت نامه به ترتیب حروف الفبا و به صورت کامل همراه با تصویر و متن ویرایش شده در هر جلد وجود دارد.

به گفته او برنامه‌های پیش بینی شده برای نکوداشت روز جانباز و روز شهید امسال با عنوان شکوه ایثار برگزار خواهد شد.

همایش تجلیل از حسینیه‌های شاهد و ایثار و برترین‌های قرآنی شاهد و ایثارگر استان و رونمایی از مجموعه آثار فرهنگی تولید شده از جمله این برنامه‌ها است.

اکران جدیدترین فیلم‌های حوزه ایثار و شهادت و همچنین برگزاری نمایشگاه‌هایی با موضوع شهدا و جانبازان از دیگر برنامه‌های فرهنگی پیش بینی شده است.

برپایی مسابقات دوستانه ورزشی، آیین کاشت نهال به نیت شهدا و برگزاری مراسم گرامیداشت مقام شهدا با عنوان مهمانی لاله‌ها به صورت سراسری در تمامی شهرستان‌های استان از دیگر برنامه‌های بنیاد شهید برای ایام گرامیداشت روز جانباز و شهدا است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان دیدار با خانواده‌های شهدا و جانبازان را از برنامه‌های مهم این ایام دانست.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.