سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تخصیص اعتبار برای تکمیل ورزشگاه شهر قلعه رئیسی

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار برای تکمیل ورزشگاه شهر قلعه رئیسی اختصاص داده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان یاسوج - جهانبخش در حاشیه بازدید از ورزشگاه قلعه رئیسی گفت: این ورزشگاه بیش از ۶۰ درصد پیشرفت کاری دارد و امسال حدود ۲ میلیارد تومان اعتبار برای آن اختصاص دادیم که پیمانکار توانست کار‌های خوبی روی چمن طبیعی آن انجام دهد.
 
او با بیان اینکه به دلیل تامین نشدن اعتبار در زمان مناسب، طرح تعطیل شد گفت: با اختصاص ۵۰۰ میلیون تومان به پیمانکار در هفته آینده، این طرح ورزشی عملیات اجرایی آن دوباره فعال می شود.

مدیرکل ورزش و جوانان  کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به  اینکه با تخصیص این اعتبار ورزشگاه قلعه رئیسی تکمیل و بهر ه بردارب می رسد گفت: در نشستی که پارسال برای شروع فعالیت این ورزشگاه با مسئولان بخش چاروسا داشتیم طرح انتقال آب به این ورزشگاه مصوب شده که با وجود اجرای لوله کشی به دلیل نصب نشدن پمپاژ وعده طرح انتقال آب نیمه کاره رها شده که ضروری است مسئولان برای تمکیل طرح انتقال آب به این ورزشگاه پیگیری های لازم را انجام دهند.

همچنین  او در حاشیه بازدید از چمن مصنوعی روستای شوتاور چاروسا گفت: تا هفته آینده ضمن ایجاد روشنایی در این زمین ورزشی برای رفاه حال ورزشکاران یک دستگاه آب سرد کن نیز  در آن نصب می شود.

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.