سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری مسابقه کشوری کتابخوانی دختری با روسری آبی

ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان فارس به مناسبت اعیاد شعبانیه و روز بزرگداشت شهدا، مسابقه کشوری کتابخوانی دختری با روسری آبی را برگزار می کند.

باشگاه خبرنگاران جوان شیراز - حجت الاسلام کرم عباسی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان فارس گفت: دختری با روسری آبی کتابی درباره خاطراتی از شهیده نسرین افضل و عفاف و حجاب است که ستاد امر به معروف و نهی از منکر فارس با توجه به بزرگداشت روز شهدا و ایام شعبانیه این مسابقه کتابخوانی را به صورت ملی و کشوری برگزار می کند.

 او گفت:  به نفر اول به قید قرعه سه میلیون تومان، نفر دوم ۲ میلیون تومان و نفر سوم یک میلیون تومان و به نفرات چهارم تا سی و هشتم نیز هدایا و جوایز نفیسی اهداء می شود.

عباسی گفت: مسابقه ۲۰ اسفند  امسال و همزمان با روز راهیان نور و روز بزرگداشت شهدا برگزار و شب ولادت حضرت ولیعصر(عج) جوایز اهدا می شود.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان فارس گفت: علاقمندان می توانند برای دریافت فایل کتاب، ثبت نام و شرکت در مسابقه به سایت اینترنتی www.setad-abm.ir/fa/fars و قسمت برگزیده ها مراجعه کنند.

منبع: شبستان

انتهای پیام/ت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
محمد عرفان عیدی
۲۲:۱۱ ۲۰ اسفند ۱۴۰۰
عالی
ناشناس
۲۱:۳۸ ۲۰ اسفند ۱۴۰۰
سلام ، انگار این مسابقه الکی بود کلی وقت صرف کردم خوندم موقع امتحان اصلا سایت قفل کرد باز نشد
ناشناس
۲۱:۳۷ ۲۰ اسفند ۱۴۰۰
سلام.واقعا متاسفم ما کتاب رو چون مال شهدا بود با عشق خوندیم ولی از ساعت نه شب پشت سیستم نشستیم ولی وارد سامانه نشدیم که مسابقه بدهیم.شایسته هست مسابقه شهدا به بهترین نحو برگزار بشه
ناشناس
۲۱:۳۵ ۲۰ اسفند ۱۴۰۰
این لینکی که برای ورد به آزمون گذاشته شده باز نمیکنه . این باعث یک ملت دچار سردرگمی بشن لطفا اگه میخواید لینکی انتشار بدید اطمینان از باز شدن اون لینک هم داشته باشین
احمد
۲۱:۳۱ ۲۰ اسفند ۱۴۰۰
سلام پس چرا نمیشه مسابقه شرکت کرد
ناشناس
۲۱:۲۶ ۲۰ اسفند ۱۴۰۰
چرا سایت باز نمیشه مسخره کردین
ناشناس
۲۱:۲۵ ۲۰ اسفند ۱۴۰۰
چرا نمیشه تو مسابقه شرکت کنم .. کتاب رو خودم ولی نمیتونم شرکت کنم
ناشناس
۲۲:۲۹ ۱۵ اسفند ۱۴۰۰
چرا قسمت ثبت نام مسابقه نیس؟الکیه؟
ناشناس
۱۶:۰۶ ۱۴ اسفند ۱۴۰۰
سلام چرا پی دی اف کتاب در دسترس نیست؟ من هزینه خرید کتاب هم دادم. مسخره کردین ما رو
زارع
۲۳:۵۳ ۱۱ اسفند ۱۴۰۰
سلام وخداقوت بنظرم جهت رفع تکلیف این کتاب رامسابقه گذاشتن ماکه ازهرراهی رفتیم نتونستیم پیداش کنیم دانش آموزانم سردرگم شدن مامربیان هم نتونستیم بهتره بهتروزیباترچنین مسابقاتی برگزاربشه نه جهت رفع تکلیف