سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سفیر پاکستان با استاندار قم دیدار کرد

استاندار قم در دیدار با سفیر پاکستان بر فراهم سازی بسترهای مناسب برای میزبانی از زائران تاکید کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم - سید محمد تقی شاهچراغی در دیدار با رحیم حیات قریشی، سفیر پاکستان در ایران با اشاره به ارتباط محکم فرهنگی و مذهبی مردم ایران و پاکستان گفت: حضور زائرین و مسافرین پاکستانی در قم مایه خرسندی مردم قم است.

استاندار قم با اشاره به علاقه مردم پاکستان برای حضور در اماکن مذهبی و زیارت اماکن مقدسه در قم گفت: در تلاشیم تا با آماده سازی بستر‌های مناسب میزبانی از زائرین  شرایط در خور و شایسته‌ای برای این عزیزان فراهم کنیم.

شاهچراغی با اشاره  به جایگاه ملت پاکستان در منظر رهبر معظم انقلاب گفت: ایشان همواره از مردم پاکستان به خوبی، عظمت و بزرگی یاد می‌کنند.

او گفا: شجاعت مردم و دولت پاکستان در مقابله با مستکبران و ظالمان زبانزد است.

شاهچراغی ظرفیت‌های مذهبی و علمای بزرگ اسلام در قم را مورد توجه قرار داد و گفت: قم برای ارائه جلوه واقعی و صحیح اسلام و خنثی کردن تلاش‌های دشمنان اسلام در اشاعه تفسیر‌های غلطی همچون گروه‌های تکفیری آمادگی کامل دارد.

نماینده عالی دولت در استان همچنین به مشکلات و مسائل زائرین در طول سفر به ایران اشاره کرد و گفت: با رایزنی و تعامل بین دولت‌های ایران و پاکستان این مسائل حل شدنی است.

رحیم حیات قریشی سفیر پاکستان در تهران نیز با تشکر از میزبانی مردم و دولت ایران از زائرین کشور پاکستان در مناسبت‌های مختلف گفت: عشق به اهل بیت (ع) ، پیامبر اکرم (ص) و اسلام عزیز میان دو ملت پاکستان و ایران مشترک است. 

او با بیان علاقه و احترام ویژه پاکستان برای مقام معظم رهبری گفت: ایشان یکی از دارایی‌های با ارزش جهان اسلام هستند و از جمله رهبران باهوش و با ذکاوت در تمام دنیا می‌باشند و ملت پاکستان از علاقه ایشان نسبت به خود به خوبی آگاه است.

انتهای پیام/ش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.