سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توقیف سواری پژو با بیش از ۳۱۵ کیلوگرم تریاک

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: مأموران فرماندهی انتظامی نهبندان در بازرسی از یک سواری پژو پارس، ۳۱۵ کیلو و ۱۵۰ گرم تریاک کشف کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان بیرجند - سردار فرشید گفت: مأموران انتظامی شهرستان نهبندان اخباری مبنی بر حمل و جابجایی مواد مخدر توسط سوداگران مرگ و انتقال آن به شهر‌های مرکزی کشور را دریافت کردند و پیگیری موضوع و دستگیری متهمان را در دستور کار خود قرار دادند.

او گفت: مأموران هنگام کنترل محور‌های فرعی این شهرستان سواری پژو پارس را که با سرعت بالایی در حال حرکت بود شناسایی کردند و به راننده آن با علائم هشدار دهنده دستور ایست دادند.

سردار فرشید گفت: راننده به محض مشاهده پلیس از محل متواری شد که مأموران خودرو را تعقیب کردند و پس از طی مسافتی با برتری عملیاتی پلیس، قاچاقچی مواد مخدر عرصه را بر خود تنگ دیده و با رها کردن خودرو با استفاده از تاریکی شب از محل متواری شد.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: تحقیقات پلیس برای دستگیری متهم متواری شده ادامه دارد و مأموران در بازرسی و پاکسازی مسیر تردد سواری پژو پارس، ۳۱۵ کیلو و ۱۵۰ گرم تریاک کشف کردند.

او گفت: پلیس به منظور برقراری نظم، امنیت و آرامش عمومی برای هموطنان عزیز در تمامی ساعات شبانه روز از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد بنابراین همکاری شهروندان و تعامل و پشتیبانی دستگاه‌های تأثیرگذار با پلیس نیز در کاهش جرائم نقش به سزایی خواهد داشت.

انتهای پیام/ ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.