سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیگیری و رفع مشکلات دو پروژه ساختمانی در سیرجان

رئیس کل دادگستری کرمان با اشاره به درخواست جمعی از شهروندان سیرجانی به منظور پیگیری مشکلات پروژه‌های ساختمانی ،گفت: دستگاه قضایی مصمم است که با قاطعیت ورود کند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان -  یدالله موحد در سفر به شهرستان سیرجان گفت: دستگاه قضایی استان کرمان با جدیت و قاطعیت این موضوع را بررسی کرده و در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با متخلفان برابر قانون برخورد خواهد کرد.

رئیس کل دادگستری استان کرمان با اشاره به درخواست جمعی از شهروندان سیرجانی به منظور پیگیری مشکلات پروژه‌های ساختمانی ، گفت: دستگاه قضایی مصمم است که با جدیت و قاطعیت به بررسی این موضوع ورود کند.

یدالله موحد در سفر به شهرستان سیرجان افزود: دستگاه قضایی استان کرمان با جدیت و قاطعیت این موضوع را بررسی کرده و در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با متخلفان برابر قانون برخورد خواهد کرد.

او خطاب به مجریان و دست اندرکاران این پروژه ها، می گوید: توصیه می‌کنیم قبل از ورود و پیگیری قضایی موضوع، نسبت به حل مسائل ایجاد شده اقدام نمایید، زیرا در صورت ورود دستگاه قضایی به این موضوع جبران خطا‌ها و قصور احتمالی دشوار خواهد بودید، زیرا در صورت ورود دستگاه قضایی به این موضوع جبران خطا‌ها و قصور احتمالی دشوار خواهد بود.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.