سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حجت الاسلام قمی مطرح کرد؛

ما در روایت پیشرفت‌های انقلاب عقب هستیم

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: در روایت پیشرفت‌های انقلاب عقب هستیم و برای جبران عقب ماندگی‌ها هم باید دنبال راه‌های جدید و میانبر باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان - حجت الاسلام محمد قمی، در دومین روز از چهلمین نشست مدیران مراکز استانی حوزه هنری انقلاب اسلامی گفت: کرمانِ امروز به واسطه وجود مرقد پاک و مطهر سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی تبدیل به یک شهر زیارتی شده‌است و اکنون موهبتی دارد که قبلاً هیچ‌گاه نداشته‌است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور با تأکید بر این‌که این موهبت را در برنامه‌ریزی‌ها و طراحی‌ها بایستی لحاظ کرد، خطاب به مدیران حوزه‌های هنری، آنان را فرماندهان میدان‌های جهاد بزرگ روزگار دانست و به هم اندیشی و هم افزایی متناسب با زیست بوم دعوت کرد.

حجت الاسلام قمی در ادامه با تأکید بر این‌که برای جبران عقب ماندگی‌ها و برای طی مسافت‌های طولانی باید دنبال راه‌های جدید و میانبر باشیم؛ تصریح کرد: ما در روایت پیشرفت‌های انقلاب عقب هستیم.

وی با تأکید بر اینکه باید روی مسائل اولویت دار امام زمان (عج) تمرکز کنیم، اما حالا که دست ما کوتاه و خرما بر نخیل، باید روی نظام مسئله‌های دارای اولویت انقلاب و نظام مسئله‌های دارای اولویت رهبری که مسئله‌های مردم هم همان جا است کار کنیم، اگر کار کردیم باری برداشتیم؛ جهاد تبیین مورد تأکید مقام معظم رهبری را مورد توجه قرار داده‌ایم.

حجت الاسلام قمی در همین باره این توصیه را فریضه قطعی و فوری، ضرورت اجتناب ناپذیر و جهاد عظیم عنوان کرد که همه موظف به آن هستید؛ خاطرنشان کرد: در ۶ ماه گذشته بیش از ۳۰ بار کلمه جهاد تبیین را استفاده کردند در حالی که در ۱۱ سال گذشته بیش از ۴۰ بار از واژه جمعیت استفاده کرده اند که همه در این میدان روشنگری و افشاگری موظف هستیم به معنی واقعی کلمه مجاهدت کنیم.

انتهای پیام/ 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.