سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تأکید بر حق قانونی مردم برای برداشت و مصرف عادلانه آب

در نشست هم اندیشی اعضای شورای اسلامی چهارمحال و بختیاری با رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری، مشکلات حوزه آب استان بررسی و بر حق قانونی مردم برای برداشت و مصرف عادلانه آب تأکید شد.

باشگاه خبرنگاران جوان شهرکرد - در نشست هم اندیشی اعضای شورای اسلامی چهارمحال و بختیاری با رئیس کل دادگستری بر مدیریت منابع آبی و پیگیری مشکلات حوزه آب استان تأکید شد.

در ابتدای این نشست دغدغه‌ها و نقطه نظرات اعضای شورای اسلامی پیرامون چگونگی رفع مشکلات و آسیب‌ها مطرح و بر تعامل میان اعضای شورای اسلامی استان و دستگاه قضایی تأکید شد.


بیشتر بخوانید


آقای بهرامی رئیس کل دادگستری استان گفت: پایبندی به قانون و سعی در اجرای آن رکن اساسی در خدمتگزاری به مردم است و همه ما اگر خود را خدمتگزار نظام و مردم می‌دانیم این امر را باید سرلوحه کار خود قرار دهیم.

آنچه که همواره مورد تأکید امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب بوده است پایبندی و اجرای صحیح قانون است.

آنچه که می‌تواند موجب نهادینه سازی قانونمندی در جامعه و بسط و گسترش عدالت شود، تعامل دستگاه‌ها و نهاد‌ها با یکدیگر برای رفع مشکلات و ترغیب هرچه بیشتر شهروندان به قانون گرایی است.

دستگاه قضایی همواره خود را متولی صیانت از حقوق مردم و پاسداری از ارزش‌ها می‌داند و آمادگی دارد تا برای تحقق این مهم با سایر نهاد‌ها و دستگاه‌ها همکاری داشته باشد.

در حوزه آب دادگستری همواره مدافع حق مردم استان بر اساس قانون و در راستای اجرای عدالت بوده است.

دستگاه قضایی در خصوص اجرای عملیات سد بهشت آباد همواره بر رعایت مسائل زیست محیطی و انصاف و عدالت تأکید داشته و برای ۳۱ طرح اقتصادی و کشاورزی نیز در استان رأی مقتضی در کمیسیون آب‌های زیر زمینی طبق مقررات صادر گردیده است.

اعضای شورای اسلامی ضمن ارتباط با مرکز توسعه حل اختلاف، این مرکز را در برقراری صلح میان مردم یاری بخشند.

انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.