سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یادواره شهید سعید قهاری سعید در اسدآباد برگزار می‌شود

رئیس بنیاد شهد و امور ایثارگران اسدآباد از برگزاری یادواره فرمانده شهید خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان- صالحی گفت: این مراسم با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی ساعت ۹:۳۰ صبح در مسجد جامع اسدآباد برگزار می‌شود.

یادواره گرامیداشت پانزدهمین سالروز شهادت سردار شهید سعید قهاری سعید امروز پنج‌شنبه ۵ اسفندماه با حضور مردم شهیدپرور اسدآباد در این شهرستان برگزار می‌شود.

او در ادامه گفت: سرلشگر شهید حاج سعید قهاری سعید فرزند حسین‌عل متولد پنجم فروردین ماه ۱۳۳۱ در روستای چنار علیا شهرستان اسدآباد از توابع استان همدان به دنیا آمد.

صالحی گفت: در طی مدت تحصیل با تلاش شبانه‌روزی ضمن کمک به والدین خود در مسجد محله همراه پدر به کسب علوم قرآنی در محضر مرحوم آیت‌الله ملاعلی همدانی پرداخت، در سال ۱۳۵۸ با لبیک به ندای امام عزیز برای نجات پاوه از چنگال کومله و دموکرات به پاوه عزیمت کرد و تا آخرین لحظات درگیری و بازپس‌گیری شهر پاوه در کنار شهید سرافراز اسلام «شهید چمران» به نبرد با دشمن پرداخت.

او گفت: این شهید بزرگوار پس از فداکاری‌ها و رشادت‌های خود در دوران دفاع مقدس، در نهایت در ۴ اسفندماه ۱۳۸۵ در ارومیه و در ارتفاعات جهنم دره مرز بین ایران و ترکیه در درگیری با اشرار و گروهک پژاک همراه با ۱۴ تن دیگر از پاسداران لشکر ۳ به آرزوی خود شهادت دست یافت و به دیدار معبودش شتافت.
انتهای پیام/ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.