سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساماندهی وضعیت استخدامی ۳۲۰ نفر از کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی از ساماندهی وضعیت استخدامی ۳۲۰ نفر از کارکنان فاقد مجوز استخدام دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان - طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: با تغییر ریلی که در دانشگاه آغاز کردیم و با تلاش اعضای هیأت علمی و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی توانستیم از این چالش‌ها و وضعیت بحرانی عبور کنیم و  شرایط سخت دانشگاه را پشت سر گذاشتیم.

او می گوید شاهد بودیم که در فضای مجازی موجی راه انداختند و امید شما را هدف قرار دادند تا اینگونه القا کنند که دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاهی دسته دوم است و بر این اساس، شعار همسان‌سازی سر دادند. دانشگاه آزاد اسلامی امروز به شرایط ثبات رسیده و افق‌های روشنی پیش روی آن نمایان شده است. تنها با نظام‌مند کردن سیستم آموزشی دانشگاه، توانستیم درآمد‌های دانشگاه را انضباط بخشیم و افزایش دهیم.

 رئیس دانشگاه آزاد اسلامی می گوید در موضوع اختصاص زمین برای مسکن کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی در حال تعامل با وزارت مسکن و شهرسازی هستیم و تا دو سال آینده بتوانیم اتفاقات جدی در این حوزه برای همکاران رقم بزنیم و این موضوع به طور جدی در دستورکار دانشگاه قرار دارد و شبانه روز پیگیری می‌شود تا یک ارزش افزوده در زندگی کارکنان و اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی وارد کنیم.

طهرانچی گفت: مسکن کارکنان و اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی به صورت اجاره به شرط تملیک خواهد بود و هیچ هزینه‌ای از افراد دریافت نمی‌شود، اما این موضوع در فیش حقوقی درج خواهد شد. همچنین ساخت مسکن نیز از طریق تعاونی‌های مسکن هر استان پیگیری می‌شود و سازمان مرکزی تنها نقش نظارتی خواهد داشت.

به گفته طهرانچی در جلسه هیأت رئیسه اخیر مصوب کردیم که کارکنانی که بدون مجوز استخدام دارای بیش از ۸ سال سابقه کاری در دانشگاه آزاد اسلامی هستند، با آن‌ها قرارداد پیمانی منعقد شود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۶
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۸:۵۵ ۰۵ اسفند ۱۴۰۰
تغییر ریل داد و دانشگاه آزاد را ورشکسته کرد.
ناشناس
۱۸:۳۵ ۰۵ اسفند ۱۴۰۰
افق‌های روشنی پیش روست!
ناشناس
۱۸:۲۴ ۰۵ اسفند ۱۴۰۰
۳۲۰ نفر از کارکنان فاقد مجوز پیمانی میشوند تا ۳۲۰ نفر دیگر از دوستان و بازنشستگان و آقازاده ها هم استخدام شوند !
ناشناس
۱۸:۱۱ ۰۵ اسفند ۱۴۰۰
چقدر ادعا چقدر شعار چقدر عددسازی ؟
ناشناس
۱۸:۰۵ ۰۵ اسفند ۱۴۰۰
طهرانچی میگه وضعیت خوبه حتما خوبه . منتها برای خودش و دوستانش خوبه نه برای کارکنان و اساتید .
ناشناس
۱۷:۳۰ ۰۵ اسفند ۱۴۰۰
طهرانچی ادعا میکنه دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاهی دسته دوم نیست کاملا درسته . دانشگاه دسته سوم هم نیست . البته طهرانچی ادعا میکنه دانشگاه آزاد را به نسل چهارم و پنجم و ششم و.............. ارتقا داده است !کدام ماست فروشه که بگه ماست من ترشه ؟ طهرانچی دانشگاه آزاد اسلامی را نابود کرده است .
ناشناس
۱۳:۳۳ ۰۵ اسفند ۱۴۰۰
اعتماد بنفس طهرانچی خیلی جالبه . این اعتماد بنفس در سایر مدیران هم مشاهده میشه . آقامیری هم مانند طهرانچی نگاه ارباب رعیتی به کارکنان و اساتید دانشگاه آزاد تهران مرکزی داره .
ناشناس
۱۷:۲۳ ۰۵ اسفند ۱۴۰۰
آقامیری خودشه آدم خوبیه ولی سایر افرادی که با خودش آورده آقامیری را بدنام کرده اند .
ناشناس
۱۷:۲۵ ۰۵ اسفند ۱۴۰۰
آقای طهرانچی شما با اقدامات و عملکرد ضعیف خود و دوستانتان ، کارکنان و اساتید را ناامید کرده اید نه فضای مجازی . مثلا در تهران مرکزی ببینید چه اتفاقات عجیب و غریبی افتاده است در برابر شما چکار کرده اید ؟
ناشناس
۱۳:۳۱ ۰۵ اسفند ۱۴۰۰
طهرانچی بدنبال شخم زدن دانشگاه آزاده تا از آقازاده ها و سفارش شده ها و خویشاوندان جایگزین اساتید و کارکنان کنه . اساتید اخراجی دانشگاه آزاد در حال افزایشه .
ناشناس
۱۳:۲۹ ۰۵ اسفند ۱۴۰۰
مسکن نخواستیم پیشکش ! حقوق و مزایای عادلانه پرداخت کنید نه اینکه با آشنایان خودتون قراردادهای نجومی ببندید و کارکنان زیر خط فقر حقوق بگیرند.
ناشناس
۱۳:۲۵ ۰۵ اسفند ۱۴۰۰
جناب آقای طهرانچی این همه سامانه آموزشی و پژوهشی و ............ راه اندازی کردید چرا واهمه دارید تا سامانه شفافیت حقوق و مزایای مدیران دانشگاه آزاد را راه اندازی کنید ؟
ناشناس
۱۷:۴۴ ۰۵ اسفند ۱۴۰۰
مگر مدعی نیست سیستم آموزشی دانشگاه آزاد را نظام‌مند کرده و توانسته درآمد‌های دانشگاه را انضباط بخشیده و افزایش دهد پس چرا از ایجاد سامانه شفافیت حقوق و مزایای مدیران دانشگاه آزاد میترسد؟ اگر راست میگوید بسم الله.
شادنوش
۱۳:۲۲ ۰۵ اسفند ۱۴۰۰
آقای طهرانچی گیریم وضعیت استخدامی ۳۲۰ نفر از کارکنان فاقد مجوز استخدام دانشگاه آزاد اسلامی ساماندهی کردید چرا اعلام نمی کنید چه تعداد از دوستان و رفقای خود رو بدون مجوز ، در دانشگاه آزاد اسلامی بعنوان مدیران استخدام کرده اید ؟
ناشناس
۱۷:۵۳ ۰۵ اسفند ۱۴۰۰
در حالی که از اساتید تهران مرکزی ، وزیر و وکیل و مسئول رده بالای دولتی داریم برای پستهای مختلف در این واحد دانشگاهی از آقای .......... و خانم ............... خارج از دانشگاه آزاد دعوت به همکاری کرده اند الان از رییس واحد تا رییس حوزه ریاست تا معاونت و............................ همگی غیر دانشگاه آزادی هستند و اونوقت طهرانچی میگه بحران را رد کرده ایم ! اینها خودشون بحران زا هستند .
سمنانی کارمند دانشگاه
۱۳:۲۰ ۰۵ اسفند ۱۴۰۰
تا دوسال آینده ؟؟؟؟؟ تا دوسال آینده معلوم نیست طهرانچی و رفقا در راس دانشگاه آزاد باشند . در واقع وعده سر خرمن است مانند سایر وعده های داده شده از چندسال پیش تاکنون که هیچکدام عملی نشده است !