سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ورزشکاران افغانستان تظاهرات ضد آمریکایی برپا کردند

ورزشکاران افغانستان در برابر دفتر نمایندگی سازمان ملل تجمع کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان - تظاهرات ضدآمریکایی در افعانستان از حدود ۱۰ روز قبل آغاز شده است و شهروندان افغان در بسیاری از ولایت های افعانستان علیه آمریکا تظاهرات کرده اند.

به دنبال تظاهرات ضدآمریکایی در افغانستان، امروز نیز تعدادی از ورزشکاران در اعتراض به مسدودی ذخایر مالی کشورمان توسط جو بایدن مقابل دفتر سازمان ملل در کابل این اقدام را محکوم کردند.

صدها ورزشکار در پایتخت افغانستان امروز (چهارشنبه، ۴ حوت) در خیابان‌های کابل با سردادن شعارهای ضد آمریکایی، اقدام آمریکا مبنی بر مصادره دارایی‌های مردم افغانستان را محکوم کردند.

ورزشکاران در کابل گفتند که حادثه ۱۱ سپتامبر به مردم افغانستان ارتباطی ندارد و دارایی‌های این کشور نیز باید هرچه زودتر آزاد شوند.

معترضان با راهپیمایی در برابر دفتر نمایندگی سازمان ملل تجمع کردند، آن‌ها از این سازمان خواستند تا صدایشان را به گوش زمامداران آمریکایی برساند.

ورزشکاران معترض، مصادره دارایی‌های افغانستان برای خانواده‌های کشته‌شدگان حمله یازدهم سپتامبر را غیرعادلانه و ظلم آشکار در حق مردم افغانستان دانستند.

پیش‌تر نیز صدها نفر از معلولان افغانستان در شهر جلال آباد مرکز ولایت ننگرهار در شرق افغانستان هم تظاهرات مشابهی برگزار کردند.

دو روز قبل نیز ساکنان بامیان افغانستان در اعتراض به مصادره دارایی های افغانستان به دستور جو بایدن تظاهرات کردند.

انتهای پیام/ ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.