سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز خبر داد؛

نجات جان بیش از ۷۰۰ بیمار دچار سکته حاد قلبی

به گفته معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز از ابتدای امسال تاکنون، بیش از ۷۰۰ بیمار دچار سکته حاد قلبی با ارائه خدمات درمانی استاندارد در مراکز ۲۴۷ دانشگاه از ابتلا به عوارض حاد سکته قلبی و مرگ نجات پیدا کرده اند.

باشگاه خبرنگاران جوان شیراز - دکتر مهرداد شریفی، نقش کمیته ۲۴۷ «مدیریت درمان سکته حاد قلبی»، را در کاهش عوارض و مرگ و میر ناشی از سکته‌های قلبی موثر دانست و گفت: این طرح با همکاری اساتید گروه قلب، مجموعه پرستاری، گروه رادیولوژی و مجموعه اورژانس ۱۱۵ انجام می‌شود.

مشاور عالی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز با اشاره به اقدامات مناسب در خصوص مدیریت درمان سکته‌های قلبی، گفت: در راستای این طرح، اقدامات موثری در شیراز صورت گرفته است و در حال حاضر به دنبال ارتقای این طرح در شهرستان‌ها نیز هستیم.

دکتر علیرضا منصوری از تدوین برنامه‌ای جامع در خصوص ارائه آمار و برنامه‌های انجام شده در کمیته ۲۴۷ دانشگاه خبر داد و گفت: تدوین این برنامه راهبردی و پایش دقیق آمار و اطلاعات موجب ارتقای ارائه خدمات درمانی به مردم در این طرح می‌شود.

پیگیری در راستای افزوده شدن امکانات و خدمات توانبخشی قلب در مراکز ۲۴۷ دانشگاه، از دیگر مواردی بود که مشاور عالی معاون درمان دانشگاه به آن اشاره کرد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.