سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد:

حریم ساحلی وزارت ارشاد در اختیار مردم قرار گرفت

سید محمود اسلامی گفت: حریم ساحلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهر سرخرود در اختیار مردم قرار گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان ساری-معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنک و  ارشاد اسلامی ،گفت: رستورانی که در حریم ساحلی این وزارتخانه در شهر سرخرود مازندران وجود داشت پس از دستور رئیس جمهور تخریب شد و  ساحل آن نیز برای استفاده مردم زیباسازی خواهد شد.

حریم ساحلی مجتمع فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در ۶ کیلومتری غرب فریدونکنار و پانزده کیلومتری شرق محمودآباد ۱۸ بهمن ماه امسال برای استفاده مردم آزاد شده بود.

به گفته اسلامی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای تحقق هر چه سریع‌تر دستور رئیس جمهور در رابطه با آزاد سازی سواحل، داوطلبانه آن بخش از بنا و تاسیسات باقی مانده در حریم ساحلی از جمله ساختمان و تاسیسات رستوران  به مساحت تقریبی هزار متر  را  تخریب و آزاد‌سازی کرد.

مجتمع فرهنگی چاکسر واقع در شهر سرخرود استان مازندران حدود ۱۷ هزار متر از نوار ساحلی را در اختیار داشت که بخش اعظم آن از سالیان گذشته آزاد‌سازی شده بود.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنک و  ارشاد اسلامی می گوید: هم‌اکنون این حریم به صورت کامل آزادسازی  و امکانات وزارت فرهنگ و ارشاد که در این محدوده وجود داشت سریعا در اختیار شهرداری قرارداده شد تا با همکاری استانداری مازندران بزودی این نوار ساحلی برای استفاده مردم زیباسازی و مناسب‌سازی شود.

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.