سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرپرست فرمانداری مهاباد:

روند صدور مجوز‌های کسب و کار تسهیل می‌شود

سرپرست فرمانداری مهاباد گفت: دستگاه‌های مرجع صدور مجوز‌های کسب و کار باید حداکثر تا ۱۸ اسفندماه مدارک مورد نیاز را در درگاه ملی مجوز‌ها که از سوی وزارت اقتصاد ایجاد شده قرار دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد- امیر قادری گفت: با تصویب این مصوبه گام مهمی در راستای تسهیل صدور مجوز‌های کسب و کار برداشته شد چرا که جلوی سنگ‌اندازی و مانع‌تراشی‌های دستگاه‌های مختلف را می‌گیرد و سرمایه گذاران دیگر نیازی نیست برای ایجاد فعالیت‌های تولیدی کلی زمان و هزینه صرف کنند و درگیر کاغذبازی‌های اداری شوند.

وی گفت: راه اندازی یک پنجره واحد برای صدور مجوز‌های الکترونیکی اقدام بسیار مناسبی برای جلوگیری از موازی کاری، تسریع در روند استعلام‌ها و کاغذبازی‌های اداری است تا سرمایه گذاران در کمترین زمان ممکن نسبت به درخواست‌های خود به نتیجه برسند.

سرپرست فرمانداری مهاباد گفت: در شرایط فعلی صدور برخی از مجوز‌ها بین یک تا ۲ سال طول می‌کشد که با ایجاد این مصوبه  مدت زمان اجرایی کمتر خواهد شد.

قادری گفت: تمام تلاش مسئولان در دولت سیزدهم برای رفع موانع و پشتیبانی از تولیدات داخلی است تا علاوه بر رفع نیاز‌های داخلی بتوان در امر اشتغالزایی نیز فرصت‌های لازم را برای جوانان فراهم کند.

سرپرست فرمانداری مهاباد امروز از کارخانه‌های قند پنج هزار تنی مروارید مهاباد و واحد تولیدی بالشتک و تیغه برف پاک کن البرز مهاباد بازدید و مسایل مربوط به واگذاری زمین و اخذ پروانه کسب این واحد‌ها را بررسی کرد.

انتهای پیام / س خ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.