سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری مانور شناسایی و رفع کانون‌های خطر در شبکه برق کردستان

هشتمین مانور شناسایی و رفع کانون‌های خطر شبکه‌های توزیع برق کردستان همزمان با سراسر کشور و با حضور ۵۷ اکیپ در استان برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سنندج  - معاون بهره‌برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق کردستان با اشاره به اینکه مانور و رزمایش‌های آمادگی در تمامی حوزه‌های اجرایی شرکت همزمان با سایر استان‌های سطح کشور، به‌صورت جهادی و با پایش تصویری و ویدئو کنفرانسی انجام شد،گفت: این مانور با حضور ۵۷ اکیپ در قالب ۲۰۷ نیروی اجرایی با به‌کارگیری ۶ خودروی سنگین و ۵۳ خودرو سبک و ۲۵ نفر ناظر در حوزه ستادی و ۱۰ شهرستان استان برگزار شد.

سیدمحمد فتحی می گوید:همواره خطر برق گرفتگی ناشی از برخی مشکلات فنی و انسانی افراد شاغل در حوزه صنعت برق و حتی عامه مردم را تهدید می‌کند و در این راستا به‌کارگیری تمهیدات ایمنی و فنی در استفاده از تجهیزات برقدار امری ضروری است که این موضوع هم باید توسط مردم و هم فعالان حوزه صنعت برق رعایت شود.

او به اقدامات انجام شده در این مانور اشاره کرد و گفت:کنترل و اصلاح حریم شبکه، جابجایی و اصلاح پایه‌های قرارگرفته در معابر و مقاوم سازی یا تعویض پایه‌های معیوب بخشی از  فعالیت‌های انجام شده در این مانور بود.

فتحی گفت:اصلاح فلش شبکه، ترمیم دریچه‌های معیوب پایه‌های فلزی روشنایی معابر و ایمن‌سازی پایه‌ها، جمع‌آوری اشیاء اضافی و تابلو‌های تبلیغاتی از مجاورت پایه‌های شبکه، قفل و بست و ترمیم درب معیوب پست‌های زمینی، تابلو‌های زیر ترانس، شالتر‌ها و جعبه‌های تقسیم و اصلاح کابل سرویس‌های بهم تنیده مشترکین برروی پایه‌ها و جعبه تقسیم از دیگر کار‌های انجام شده در این مانور بوده است.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.