سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرزام: بنا داریم قبل از بازی‌های آسیایی در چند تورنمنت جهانی شرکت کنیم

سرمربی تیم ملی قایقرانی روئینگ گفت که می‌خواهیم قبل از بازی‌های آسیایی در مسابقات مختلف جهانی شرکت کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان- افشین فرزام سرمربی تیم ملی قایقرانی روئینگ گفت: ما از روز گذشته تمریناتمان را برای شرکت در بازی‌های آسیایی شروع کردیم و تا پایان اسفند ادامه خواهند داشت. اگر بتوانیم قبل از بازی‌هایی آسیایی در مسابقاتی که در سطح جهان برگزار می‌شوند از جمله مسابقات دانشجویان جهان شرکت کنیم، خیلی خوب می‌شود. فدراسیون در حال برنامه ریزی است تا خرداد ماه مسابقات کاپ آسیایی را در تهران برگزار کنیم. هنوز نام کشور‌های شرکت کننده مشخص نیست و بنا داریم از تیم‌های آسیایی دعوت کنیم. همچنین اگر ویروس کرونا اجازه دهد قطعا می‌توانیم در مسابقات جهانی که اردیبهشت و تیر برگزار خواهد شد شرکت کنیم.

تیم ملی قایقرانی روئینگ کشورمان در مسابقات المپیک توکیو توانست توسط نازنین ملایی بانوی قایقران کشورمان عملکرد خوبی از خود نشان دهد و بعد از آن رقابت‌ها بسیاری از کشور‌های قدرتمند دنیا خواستار بازی دوستانه با تیم ملی قایقرانی روئینگ ایران شدند.

به پارو‌های جدید نیاز داریم

سرمربی تیم ملی قایقرانی گفت: خوشبختانه مشکلات قایق‌های جدید حل شد و ملی پوشان ما با قایق‌های جدید در حال تمرین هستند. مشکل اصلی ما بحث پارو است و چون مصرفی هستند بعد از چند سال کارکرد، پوسیده شده و کارایی خود را از دست می‌دهند. البته بعد از المپیک توکیو چند جفت پارو خریداری کردیم، اما به دلیل اینکه تعداد آن کم بود نیاز است پارو‌های جدید خریداری شود.

فدراسیون قایقرانی کشورمان در سال ۹۶ اقدام به خرید قایق‌های جدیدی از کشور چین کرد. بعد از گذشت چند سال از این موضوع بالاخره قایق‌های جدید از گمرک ترخیص شده و هم اکنون ملی پوشان با قایق‌های جدید تمرین می‌کنند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.