سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قدردانی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از اقدامات قرآنی امام جمعه همدان

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از اقدامات قرآنی امام جمعه همدان برای تدوین سند قرآنی در استان همدان قدردانی کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان- سعیدرضا عاملی گفت: ایجاد دبیرخانه شورای قرآنی استان در دفتر نماینده ولی فقیه از نوآوری‌های مناسب برای حفظ قرارگاه قرآنی در استان است که می‌تواند در سایر شورا‌های قرآنی مورد توجه قرار گیرد و از آیت الله «حبیب الله شعبانی موثقی» نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان قدردانی می‌شود.

او گفت: تصویب سند راهبردی توسعه فرهنگ قرآنی استان همدان نشان از تلاش‌های صورت گرفته در این حوزه است  و تدوین تفصیلی جزئیات اقدامات استانی نشان از دقت و پیشینه مطالعاتی سند و سه دهه فعالیت شورای قرآنی در استان است.

دبیرشورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: تقویت و هم افزایی شورای قرآنی استان با دبیرخانه این شورا باید مورد توجه قرار گیرد و امیدواریم نهاد‌های مردمی و دولتی در استان در پایش راهبردی اجرای اقدامات سند، همکاری لازم را داشته باشند.

امسال سند راهبردی فعالیت‌های قرآنی استان همدان در سه بخش «آموزش عمومی، تبلیغ و ترویج و پژوهش و آموزش‌های عالی» برای یک دوره چهار ساله طراحی و تدوین شده که وظایف تمامی دستگاه‌های مرتبط در سند راهبردی فعالیت‌های قرآنی استان همدان به صورت تفکیکی و به عنوان یک مسئولیت قانونی لازم‌الاجرا، مشخص شده است.

منبع ایرنا

انتهای پیام/غ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.