سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وضعیت نامطلوب سرانه فضا‌ی اردوگاه‌های دانش آموزی خراسان شمالی

سرانه فضا‌ی اردوگاه‌های دانش آموزی خراسان شمالی با توجه به سرانه کشوری وضعیت مطلوبی ندارد.

باشگاه خبرنگاران جوان بجنورد -   سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: سرانه فضا‌ی اردوگاه‌های دانش آموزشی شهرستان‌های اسفراین، شیروان و بجنورد با توجه به سرانه کشوری وضعیت مطلوب ندارد و باید در این زمینه اقدامات لازم انجام شود.

ابوالقاسم اکبری گفت: زمین اردوگاه شهید چمران بجنورد در جوار مجموعه تفریحی و گردشگری بش قارداش بجنورد در سال ۷۴آماده شد که پس از گذشت پنج سال عملیات اجرایی آن آغاز شد، اما هنوز تکمیل نشده است.


بیشتر بخوانید


او گفت: از مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب ۹۰میلیارد ریال برای این اردو گاه تاکنون هزینه و حصارکشی آن نیز انجام شده است، اما با وجود پرداخت ۳۵۰ میلیون ریال برای آب شرب این اردوگاه به آبفا متاسفانه مخزن ۲۵۰مترمکعبی آن نیمه کاره مانده است.

اکبری گفت: همچنین در این اردو گاه‌ها نیاز است تا ۲۵سوئیت ۴۰متر مربعی و ۱۰خوابگاه ۱۰نفره را ایجاد شود.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: طرح نهضت «نصیب آموزشی» با هدف شناسایی مشکلات و توسعه زیرساخت‌های آموزشی در سطح کشور با رویکردحمایتی آغاز شد که از هر استان ۲شهرستان انتخاب شده است؛ از خراسان شمالی ۲شهرستان راز و جرگلان و مانه و سملقان به منظور ارتقای آموزش برگزیده شد.

اکبری گفت: شهرستان راز و جرگلان در پوشش آموزش ابتدایی ۹۸و ۸۰صدم درصد و مانه و سملقان ۹۸و ۸۵صدم درصد است که شاخص آموزشی آن نسبت به دیگر شهرستان‌ها کمتر است.

همکاری ۶۳۱معلم در جبران افت تحصیلی دانش آموزان

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: امسال تابستان، برای جبران افت تحصیلی دانش آموزان که در شرایط کرونایی ایجاد شده بود ۶۳۱معلم رسمی، حق و تدریس و بسیج فرهنگیان همکاری کردند.

اکبری گفت: همچنین در ۲شهرستان رازو جرگلان و مانه و سملقان برای دانش آموزان کارگا‌های آموزشی برگزار شد.

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.