سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کمک رسانی به بیش از ۱۵ هزار سیل زده در جنوب استان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از اجرای فاز دوم کمک رسانی به بیش از ۱۵ هزار سیل زده در جنوب استان خبرداد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان -  رضا فلاح گفت: گفت: موسسات خیریه و خیرین هلال احمر بیش از ۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به سیل زدگان جنوب استان کمک کردند.

او درخصوص همراهی موسسات خیریه و خیرین داوطلب جمعیت هلال احمر در امر کمک به متاثرین از سیل‌های اخیرگفت: ۳ میلیارد و ۴۳۰ میلیون تومان (هزینه‌های نقدی و غیرنقدی) در فاز دوم به سیل زدگان جنوب استان کمک رسانی شده است.

او به بهره مندی ۱۵ هزار و ۸۲۸ نفر از خدمات ارائه شده اشاره کردو گفت: ۲ هزار بسته غذایی به ارزش ریالی ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان و هم چنین ۱۰۰ نوع اقلام زیستی از قبیل یخچال، اجاق گاز، فرش و پتو نیز به ارزش ریالی یکصد میلیون تومان از سوی سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر به استان کرمان ارسال شده است.

به گفته فلاح، ۱۳۰ میلیون تومان از طریق شماره حساب‌های جمع آوری کمک‌های مردمی به شماره حساب جمعیت هلال احمر استان کرمان توسط مردم واریز شده است.

او گفت: گروه خیریه ماموت، انجمن حامی کودکان بی سرپرست، آبشار عاطفه ها، خیریه یاس، گروه آفرودسواران کرمان، خیریه گشایش، گروه یاریگران مهر و جمعی از خیرین داوطلب جمعیت هلال احمر در این امر خداپسندانه جمعیت هلال احمر را در کمک رسانی به سیل زدگان جنوب استان کمک رسانی کردند.
انتهای پیام/ح

برچسب ها: سیل زدگان ، هلال احمر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.