سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرمربی صنعت نفت آبادان :

روی تک به تک بازیکنان جوان تیمم حساب باز کردم

آقای منصوریان با تاکید بر توان تمام بازیکنان از آمادگی همه اعم از جوانان تیم برای بازی فردا مقابل نساجی خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان  آبادان _ علیرضا منصوریان در نشست پیش از بازی در سالن کنفرانس ورزشگاه تختی آبادان، گفت: در بازی فردا تمام نفرات را نداریم و چهار پنج نفر غایب هستند و تیم با تمام بازیکنان بسته شده و روی بازیکن جوان هم حساب کرده ایم و سعی شده در نبود افراد جایگزین شود وگروه فنی به تک تک بازیکنان اعتقاد دارند.

او نوید یک بازی تماشایی را به هواداران طلایی پوشان داد و نتیجه مقابله با نساجی که در تمام نقاط زمین و در شرایط دشوار با علاقه بازی می کند را بازی حساس و دشوار خواند.

سرمربی صنعت نفت آبادان گفت: با برنامه تیم حریف آشنا هستیم و سعی شده در طی هفته بیشتر کار روحی روانی انجام شد و تیم ما در تمام نقاط زمین کار تاکتیکی نسبت به شرایط تیم حریف انجام دادیم و اما باز هم باید کار روحی روانی انجام شود‌.

او در ادامه خبر از تولد ستارگان فوتبال کشور در آبادان را داد و گفت: آبادان بیش از ۲۰ بازیکن خوب در پایه را دارد که ۶ بازیکن در تیم های امید و جوانان هستند که بعد از بازی مقابل رفسنجان چهار نفر به مینی کمپ اضافه می شوند، بازیکنانی فوق العاده که قابلیت تبدیل شدن به ستاره را دارند.

آقای منصوریان فراهم ساختن امکانات و حمایت از بازکنان جوان برای خلق رویاهای بزرگتر را لازمه شکوفایی امیدهای آبادان دانست.

ا‌و در ادامه با اشاره به موقعیت جغرافیایی آبادان و کوچ استعدادهای کشف شده از این شهر ،گفت: از فدراسیون فوتبال می خواهم برای تیم های مثل آبادان یا تیم های همچون نفت که آکادمی و قصد تربیت بازیکن را دارند، این فرصت را فراهم کنند تا بازیکن به صورت قرضی به دیگر تیم ها بدهند تا با این روش آبادان نیازی به خرید بازیکن نداشته باشد.

سرمربی صنعت نفت آبادان برای چندمین بار از نمایندگان خوزستان و آبادان خواست دیگر تغییر بند ج قانون برای چهار تیم نفتی کشور شد.

تلاش نساجی مازندران از تیم تکنیکی نفتی ها

شاهرخ بیانی مربی تیم نساجی مازنداران که در نبود ساکت الهام که گفته می شود دچار اسپاسم کمر شده است در این نشست خبری پیش از بازی گفت : فکر می کنم که فردا یک بازی خوب مشاهده شود چون هر ۲ تیم برای فوتبال بازی کردن آمده اند. نفت تیمی تکنیکی و با برنامه است و در زمین هم فوتبال خوبی بازی می کند ما هم از اول فصل دوست داشتیم که زیبا بازی کنیم و دنبال نتیجه آنچنانی نبودیم.

او تاکید کرد تیمش به دنبال گرفتن امتیاز بازی فردا مقابل صنعت نفت آبادان است و ۲ شکست اخیر حاشیه ای برای این تیم ایجاد نکرده است.

مربی تیم نساجی مازنداران پرواز های مکرر را از مشکلات این تیم دانست و گفت: همیشه روی هوا هستیم و این خیلی به تیم خوب نساجی صدمه زده است، فوتبال ما الان چهار روز چهار روز و یک روز ریکاوری است و همواره در پرواز هستیم که این وضعیت انرژی بچه ها را می گیرد و امیدوارم دست اندرکاران قائمشهر زودتر این کاری انجام دهند.

سرمربی مربی تیم صنعت نفت آبادان و مربی نساجی هر دو تغییرات فدراسیون را به فال نیک گرفته و ابراز امیدواری کردند این تغییرات به نفع فوتبال کشور رقم بخورد.

فردا سه شنبه از سری مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور در هفته نوزدهم، تیم صنعت نفت آبادان که اکنون در رتبه هفتم جدول رده بندی قرار دارد میزبان نساجی مازندران خواهد بود که با دو پله اختلاف در رتبه نهم قرار گرفته است.

انتهای پیام / ه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.