سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان:

آموزش و پرورش اعتبار کشور و نظام است

فرمانده سپاه ثارالله در دیدار با مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: آموزش و پرورش اعتبار کشور و نظام است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان - سردار حسین معروفی گفت: ۴ مجموعه سپاه از جمله بسیج فرهنگیان، بسیج دانش آموزی، بسیج عشایری و موسسه کوثر تعامل و همکاری گسترده‌ای با آموزش و پرورش دارند.

به گفته او، آموزش و پرورش یک دستگاه حکومتی است و نگاه ما به آموزش و پرورش مثل نگاه کردن به یک سازمان یا دستگاه وزارتخانه‌ای و دولتی نیست چرا که اگر این گونه باشد با آمد و رفت دولت‌ها آموزش و پرورش دچار لطمه می‌شود، آموزش و پرورش باید نهادی حکومتی باشد و دولت‌ها پشتیبان آن باشند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان می‌گوید: آموزش و پرورش نباید سیاسی باشد، با توجه به این که دانش آموزان بخش عمده عمر مفید خود را در اختیار آموزش و پرورش هستند، آموزش و پرورش باید در راستای فراهم کردن زمینه ظهور و تحقق بیانیه گام دوم انقلاب تلاش کند.

سردار معروفی گفت: به سهم خودمان باید در کنار آموزش و پرورش باشیم، اعتبار کشور و نظام به آموزش و پرورش است، تربیت دینی فقط وظیفه معلمان دینی، قرآن و پرورشی نیست، اگر دبیر فیزیک، ریاضی یا جغرافیا در این زمینه تلاش کند موثرتر است.

به گفته او، در زمینه ترویج مکتب شهید سلیمانی بیشترین کار را در آموزش و پرورش می‌توانیم انجام دهیم، مکتب شهید سلیمانی اندیشه و تفکری والا است که سرچشمه آن در استان کرمان است، گلزار شهدای بین المللی کرمان، زائرسرای اقشار، زائرسرای مکتب و معرفی قنات ملک به عنوان یکی از مولفه‌های مکتب شهید سلیمانی در دستور کار است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان می‌گوید: سپاه، تکیه گاه آموزش و پرورش است، ما در جنگ تمام عیار فرهنگی کنار آموزش و پرورش هستیم تا از آرمان‌های امام و رهبری محارست کنیم.

رضا رضایی مدیرکل آموزش وپرورش استان کرمان نیز در این دیدار، همراهی سپاه با آموزش و پرورش را مایه دلگرمی دانست و گفت: امیدواریم عملکرد ما در پست و مسئولیتمان به گونه‌ای باشد که فردای قیامت در محضر شهدا شرمنده نباشیم و اینکه مدیونشان نباشیم مهمترین دستاورد زندگی ما می‌تواند باشد.

به گفته او، تمام ظرفیت آموزش و پرورش در اختیار سپاه پاسداران و بسیج برای انجام فعالیت‌های انقلابی است، اردوگاه راهیان مکتب شهید سلیمانی با ۱۰۰ اتاق و امکانات کامل در کرمان احداث می‌شود، پیگیر طرح رتبه بندی معلمان هستیم که امیدواریم گامی در راستای عزت مندی بیشتر معلمان باشد و دیدار با خانواده معظم شهدا را هم از اولویت‌های کاری قرار داده ایم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: بهره مندی از ظرفیت خیران با اولویت مناطق محروم برای مدرسه سازی و محرومیت زدایی مورد توجه است و پویش دانش آموزی "میلاد سردار" هم به مناسبت شصت و پنجمین سالگرد ولادت شهید سلیمانی برگزار می‌شود چرا که مهمترین جایگاه برای تبیین مکتب شهید سلیمانی آموزش و پرورش است.
انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.