سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز نام نویسی راهیان‌نور دانشجویی در همدان

مسئول حوزه بسیج دانشجویی شهید مطهری همدان از آغاز نام نویسی راهیان‌نور دانشجویی در همدان خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان-بهنام محمدی مسئول گفت: حوزه بسیج دانشجویی شهید مطهری استان همدان، دانشگاه‌های کوچک استان همچون دانشگاه علمی‌کاربردی، جهاد دانشگاهی، عمران و توسعه، فرهنگیان، صنعتی، دانشگاه‌های غیرانتفاعی و فنی و حرفه‌ای را زیر پوشش دارد.

امسال سعی شده است در اردوهای راهیان نور، راوایان، علاوه بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به موضوع جهاد تبیین نیز توجه ویژه‌ای کنند.

او گفت: طبق جلساتی که در رده‌های بالایی ستادی راهیان نور برگزار شده بود، قرار شد که از دانشگاه‌های کوچک همدان هم اعزام کاروان راهیان‌نور به مناطق جنوب کشور صورت گیرد و پیش‌بینی کرده‌ایم امسال پنج اتوبوس به راهیان‌نور اعزام شود.

محمدی گفت: یکی از موضوعاتی که امسال هم در بحث بسته‌های فرهنگی و هم روایتگری مدنظر داریم، پیشرفت‌های انقلاب اسلامی و معرفی دستاورد‌های انقلاب اسلامی است و تلاش شده در این اردو به سؤالات دانشجویان در این خصوص، علاوه بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت پاسخ دهیم.

اعزام‌های اردوهای راهیان نور درکل استان همدان از تاریخ ۱۷ تا ۲۰ اسفند برای برادران و ۲۱ تا ۲۵ اسفند برای خواهران بوده و هزینه ثبت‌نام برای هر فرد ۲۰۰ هزار تومان است.

او گفت: دانشجویان زیر پوشش حوزه دانشجویی شهید مطهری همدان می‌توانند تا ۱۰ اسفند با مراجعه به سایت www.rahnoor.ir و وارد کردن کد ثبت‌نام ۷۰۹ برای برداران و کد ۷۱۰ برای خواهران، در این سایت نام نویسی کنند و همچنین باید تا روز اعزام سه دز واکسن کرونا را تزریق کرده باشند.
انتهای پیام/ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.