سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون سیاسی استاندار کردستان:

مردم از طریق رسانه‌ها و مساجد به واکسیناسیون کرونا ترغیب شوند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: از ظرفیت‌های رسانه‌ها و مساجد برای ترغیب، تشویق و اقناع مردم به واکسیناسیون علیه بیماری کرونا استفاده شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سنندج  - مهدی رمضانی در جلسه شورای اطلاع رسانی استان کردستان ضمن تشکر از تلاش‌های گسترده و همه جانبه کادر بهداشت و درمان در دوران همه‌گیری بیماری کرونا و فعالیت‌های شبانه‌روزی رسانه ملی و دیگر رسانه‌ها در امر آگاهی بخشی به مردم گفت: هم اکنون کشور در پیک ششم کرونا و سویه امیکرون قرار گرفته که بیش از همه کودکان را درگیر می‌کند، بنابراین ضرورت دارد اطلاع رسانی کامل و گسترده‌ای برای تشویق والدین برای تزریق واکسن به کودکان بالای پنج سال صورت گیرد.

او با بیان اینکه فضای مجازی بستری مناسب و آماده برای اطلاع‌رسانی به مردم در خصوص مزایای واکسیناسیون است که از این بستر باید برای اقناع مردم استفاده شود، گفت: امروز تقریبا همه مردم به فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی دسترسی دارند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان استفاده از ظرفیت مساجد، روحانیون و شخصیت‌های مختلف و همچنین تبلیغات وسیع علوم پزشکی در سطح شهر‌ها و روستا‌ها را در ترغیب مردم برای تزریق واکسن کرونا دارای اهمیت برشمرد و گفت: اطلاع‌رسانی باید از حالت روزمرگی خارج شود و روش‌های نوین و جذاب‌تری را در این رابطه تبلیغ کرد.

رمضانی بر ضرورت جلب توجه مردم و حساسیت آفرینی در آنان برای تکمیل فرآیند تزریق واکسن کرونا تاکید کرد و گفت: اگر می‌خواهیم به نتیجه‌ای ملموس و عینی دست پیدا کنیم باید یک اطلاع‌رسانی کامل از یک منبع و مرجع مشخص انجام شود و از پراکنده گویی و نشر اطلاعات غیر دقیق از کانال‌های مختلف پرهیز شود.

انتهای پیام/م

برچسب ها: استانداری ، کرونا ، مساجد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.