سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارائه ۹ هزار خدمت به رانندگان حمل و نقل بار و مسافر

رئیس پلیس راه شمال استان از ارائه بیش از ۹ هزار خدمت این پلیس در حوزه صدور، تمدید و آموزش دفترچه ثبت ساعت به رانندگان حمل بار و مسافر، طی ۱۱ ماهه امسال خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان - سرهنگ علی رضایی گفت: یکی از خدمات مهم پلیس راه به رانندگان وسایل نقلیه حوزه حمل مسافرو بار در استان در حوزه دفترچه ثبت ساعت است، که بیش از ۹ هزار خدمت در این حوزه به رانندگان عزیز طی ۱۱ ماهه سال جاری ارائه شده است.

او می گوید: از این تعداد، بیش از ۳ هزار و ۲۰۰ جلد دفترچه ثبت ساعت درجه یک و درجه ۲ تمدید، و ۲۵۰ جلد دفترچه ثبت ساعت جدید صادر و ۸۰۰ جلد دفترچه نیز تعویض شد.

به گفته رئیس پلیس راه شمال، طی ۱۱ ماه گذشته بیش از ۴ هزار و ۵۰۰ نفر از رانندگانی که برای اخذ خدمات صدور دفترچه به این پلیس مراجعه کردند، در کارگاه آموزش رانندگان شرکت کردند و این دوره اموزشی یک دوره الزامی برای آگاهی رانندگان عزیز از آخرین دستورالعمل‌ها و باید‌ها و نباید‌های رانندگی در جاده است.

او گفت: موضوعاتی مانند رعایت قوانین و مقررات، سرعت مطمئنه در زمان بارندگی‌ها در جاده و الزام به بستن کمربند تمامی مسافران اتوبوس در طول سفر، ممنوعیت حمل بار غیر متعارف توسط اتوبوس ها، عدم استعمال الکل و مواد مخدر از سوی راننده، حمل بار با استاندارد‌های جاده و.. از اهم موضوعات آموزشی در این دوره‌ها است.

سرهنگ رضایی، ثبت ساعت در تمامی پاسگاه‌های پلیس راه از سوی رانندگان ناوگان حمل مسافر و ممنوعیت تردد شبانه تانکر‌های حمل مواد سوختی و خطرناک را از دیگر موضوعات آموزشی به رانندگان در هنگام اخذ خدمات صدور دفترچه ثبت ساعت بر شمرد.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: پلیس راه ، رانندگان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.