سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارزآوری ۴۴۹ هزار دلاری صادرات کرک و مو از خراسان جنوبی

مدیرکل دامپزشکی خراسان‌جنوبی گفت: ۴۴۹ تن کرک و مو به ارزش ۴۴۹ هزار دلار در ۱۱ ماهه امسال از خراسان جنوبی به کشور چین صادر شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان بیرجند - اصغرزاده  گفت: در ۱۱ ماهه امسال تنها محصولات دامی که از خراسان‌جنوبی صادر شده، کرک و مو بوده است.

به گفته او ۲۴ محموله کرک و مو در این مدت صادر شده است و این محموله‌ها ۴۴۹ تن کرک و مو به ارزش ۴۴۹ هزار و ۲۴ دلار بوده است که از خراسان جنوبی به کشور چین صادر شده است.

مدیرکل دامپزشکی خراسان‌جنوبی گفت: از ابتدای سال تا پایان بهمن ماه نیز از استان دو محموله پشم نیز به کشور چین صادر شده است و  این دو محموله ۲۹ تن به ارزش ۸۴ هزار و ۵۱۸ دلار بوده است که این کالا‌ها نیز به کشور چین صادر شده است.

او  در مورد صادرات تخم مرغ، مرغ منجمد و … از خراسان‌جنوبی گفت: از آنجایی که برای نهاده دام و طیور ارز ترجیحی در نظر در نظر گرفته شده و همچنین به واسطه نیاز داخل کشور صادرات این محصولات در شرایط فعلی طبق بخشنامه‌ها ممنوعیت دارد.

اصغر زاده گفت: هر زمان که نیاز همه استان‌های کشور به اندازه کافی تأمین و امکان صادرات مرغ منجمد و تخم مرغ فراهم شده ما در خراسان جنوبی نیز اقدام به صادرات خواهیم کرد.

انتهای پیام / ط ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.