سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گرد و غبار مهمان شمال استان بوشهر می‌شود

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: با توجه به گرد و غبار برخواسته از کشورهای همسایه وقوع پدیده گرد و غبار در مناطق شمالی استان دور از انتظار نیست.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر- هادی سالاری کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر بیان کرد: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد تا فردا وزش بادهای شمالی بر روی دریا و سواحل مرکزی و جنوبی استان ادامه دارد و به سبب آن، دریا در این مدت در مناطق مرکزی و جنوبی مواج و متلاطم خواهد بود.

او عنوان  کرد: آسمان استان بوشهر صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی، در نواحی جنوبی در ساعاتی وزش باد و گرد و خاک، در برخی نقاط شمالی گردو غبار پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر جهت وزش باد را بیشتر شمال غربی تا شمال شرقی در ۱۰ تا ۳۰ گاهی ۳۴ کیلومتر در ساعت و در سواحل جنوبی گاهی تا ۳۸ کیلومتر در ساعت در بخش‌های مرکزی و جنوبی خلیج فارس با سرعت ۱۶ تا ۴۶ کیلومتر در ساعت اعلام کرد.

سالاری افزود: ارتفاع موج دریا ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتیمتر و در مناطق مرکزی و جنوبی ۹۰ تا ۱۸۰ گاهی تا ۲۱۰ سانتیمتر پیش‌بینی می‌شود.

او ادامه داد: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۱۵:۰۵، مد اول ساعت ۱۱:۵۰، جزر دوم ساعت ۱۸:۵۰ و مد دوم ساعت ۲۳:۵۵ خواهد بود.

انتهای پیام

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۴:۳۲ ۰۳ اسفند ۱۴۰۰
دو روزه که مهمان ما در غرب فارس هست و قصد رفتنم نداره