سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رسیدگی به مطالبات ایثارگران و معلولان از اولویت‌های وزارت راه و شهرسازی

مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور ایثارگران گفت: رسیدگی به مطالبات و مشکلات ایثارگران و خانواده‌های تحت پوشش و معلولان از اولویت‌های وزارت راه و شهرسازی است.

 باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان - مردانیان در سفر به زاهدان گفت: بیش از ۱۱ هزار نفر از خانواده شهدا و ایثارگران در سراسر کشور تحت پوشش وزارت راه و شهرسازی هستند.

مردانیان در جلسه شورای هماهنگی سیستان و بلوچستان گفت: وزارت راه و شهرسازی از رتبه بالا از نظر تعداد پرسنل ایثارگران در کشور برخوردار است که این نشان دهنده نقش موثر این وزارتخانه در دوران دفاع مقدس است.

او گفت: خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران، یک وظیفه همگانی بوده و باید در حد توان به این خانواده‌ها خدمت‌رسانی کرد.

مردانیان گفت:  امروز به برکت خون شهدا و ایثار و از خودگذشتگی خانواده معظم آنان، ایران اسلامی از عزت و اقتداری بی بدیل در منطقه برخوردار است.

مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور ایثارگران گفت: تلاش داریم با سفر به همه استان‌ها در حد توان مشکلات و مسائل حوزه ایثارگران در مجموعه تحت پوشش این وزارتخانه را از نزدیک بررسی و با برگزاری جلسات متعدد با رده‌های قانون گذار و اجرایی حسب تعهد و وظیفه گامی را در رفع موانع قانونی و اداری عرضه خدمات به این قشر از جامعه برداریم.

مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان نیز در این نشست گفت: ۴۶ قطعه زمین از ابتدای امسال  تاکنون توسط این اداره به منظور تامین مسکن خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران شهرستان‌های سراوان، مهرستان و خاش واگذار شده است.

اکبری گفت: همه ما در مقابل شهدا، ایثارگران و جانبازان و بزرگ منشی خانواده‌های آنان مسئول هستیم.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.