سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصلاح و بازسازی بیش از ۴ هزار دستگاه روشنایی معابر در قروه

مدیر توزیع برق قروه از تعویض و اصلاح بیش از ۴ هزار و ۳۰۰ دستگاه چراغ روشنایی معابر در سطح شهر و ۱۵ روستای این شهرستان با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد ریال خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان سنندج  - فرهاد میمنت آبادی گفت: امسال بیش از ۴هزار و۳۰۰ دستگاه چراغ روشنایی معابر در سطح شهر‌ها و روستا‌های شهرستان قروه اصلاح و تعمیر شد.

مدیر توزیع برق شهرستان قروه  با اشاره به اینکه این طرح در ۱۵ روستای شهرستان قروه اجرا شد، گفت: در مجموع برای اجرای این طرح بیش از ۳میلیارد ریال اعتبار در شهرستان قروه هزینه شده است.

او فرسودگی و خرابی چراغ‌های روشنایی معابر و همچنین کثیف بودن آن‌ها و کاهش شدت نور معابر را از عمده‌ترین مشکلات چراغ‌های تعویضی عنوان کرد و گفت: هدف از اجرای این پروژه افزایش رضایتمندی مردم، رفاه شهروندان و بهبود تردد وسایل نقلیه و همچنین تقویت و زیباسازی شبکه روشنایی معابر در سطح شهر و روستا‌های شهرستان است.

میمنت آبادی در ادامه گفت: اصلاح و بازسازی نقاط حادثه خیز ومشکل دار در محدوده شهری و روستایی از جمله برنامه‌های آتی این مدیریت در سال آینده خواهد بود.

مدیر توزیع برق شهرستان برق گفت: امید است دهیاری‌ها و شهرداری‌ها با توجه به دریافت اعتبار ۳ درصدی از عوارض مربوط به روشنایی معابر (بر اساس بند ۲ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها و همچنین ماده ۵۲ قانون مالیات بر ارزش افزوده) ما را درتدوام توسعه، اصلاح و تامین روشنایی معابر سطح شهر و روستا‌ها یاری کنند.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.