سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مجتمع گردشگری مسیر فهرج – زاهدان به زودی افتتاح می‌شود

رییس اداره میراث‌فرهنگی فهرج گفت: مجتمع گردشگری مسیر فهرج – زاهدان، ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و به زودی افتتاح می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان - حمید وحیدزاده گفت: مساحت مجتمع گردشگری مسیر فهرج – زاهدان، ۵ هزار متر مربع است که به همت بخش خصوصی در حال ساخت است.

به گفته او در حال حاضر ۷۰ درصد این پروژه به اتمام رسیده است.

رییس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان فهرج می‌گوید: تاکنون برای ساخت این مجتمع گردشگری، یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از سوی سرمایه‌گذار هزینه و ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان نیز از محل تسهیلات خود اشتغالی روستایی برای تکمیل و تجهیز آن اعطا شده است.

او گفت: ترانزیتی بودن مسیر فهرج ـ زاهدان، وجود درگاه ورودی به کویر و همچنین حضور بالای گروه‌های مختلف گردشگران و مسافران یکی از اهداف راه‌اندازی این مجتمع در این منطقه بوده است.

وحید‌زاده می‌گوید: با توجه به ظرفیت‌های تاریخی و گردشگری شهرستان فهرج، همچون: ریگ‌های یلان، جاده ادویه، میل نادری، جنگل بزرگ کهور عمانی، قلعه‌های تاریخی، محوطه‌های باستانی، کلوت‌های اشکالی فهرج و آثار شاخص دیگر ساخت این چنین مجتمعی از ضروریات بود.

به گفته او خوشبختانه در سال‌های گذشته حضور بخش خصوصی در زمینه ایجاد زیرساخت‌های گردشگری خوب بوده و همکاری مسئولان این شهرستان نیز در این زمینه تاثیر زیادی داشته است.

انتهای پیام/ م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.