سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تسریع در صدور گواهینامه‌های رانندگی بین المللی

مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی کشور گفت: گواهینامه‌های رانندگی بین المللی با سرعت بیشتری صادر می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان شیراز - مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی کشور در حاشیه بازدید از نمایشگاه خودرو‌های تاریخی فارس از برنامه‌ریزی برای تسریع در صدور گواهینامه‌های رانندگی بین‌المللی خبر داد.

صوفی گفت: با هماهنگی‌های صورت گرفته قرار است صدور گواهینامه‌های رانندگی بین المللی سرعت بیشتری بگیرد و دفاتر ویژه‌ای هم برای صدوراین نوع گواهینامه‌ها در مناطق مختلف کشور راه‌اندازی شود.

او گفت: برای صدور گواهینامه‌های بین المللی علاوه بر راه اندازی دفاتر ویژه سامانه‌های الکترونیکی هم راه اندازی خواهد شد که متقاضیان با بارگذاری مدارک خود در این سامانه‌ها برای دریافت گواهینامه‌های خود نیاز به مراجعه حضوری به دفاتر ندارند.

مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی کشور همچنین در این برنامه از صدور مجوز برای افرادی که قصد خروج از کشوریا ورود به کشور برای تفریح و سرگرمی از طریق مرز‌های زمینی را دارند خبر داد.

او می‌گوید: وظیفه اصلی کانون ایجاد تسهیلات لازم برای مسافران است و یکی از این نمونه تسهیلات تلاش برای صدور مجوز‌های ورود و خروج مسافران و انجام کار‌های گمرکی وسایل نقلیه آن‌ها در کوتاهترین زمان ممکن است.

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.